مرسدس با اقتدار قهرمان گرندپری اتریش شد

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نهمین مرحله از فصل جاری رقابت‌های فرمول یک در اتریش دیروز راس ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار شد. در این گرندپری شاهد رقابت پویایی بین دو تیم مرسدس و فراری بود. با این حال، والتری بوتاس توانست عنوان قهرمانی گرندپری اتریش امسال را از آن تیم مرسدس کند. در ادامه نگاهی به جدول رده‌بندی این گرندپری داشته باشیم:

والتری بوتاس با ثبت زمان یک ساعت و ۲۱ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۵۲۳ هزارم ثانیه توانست در جایگاه اول را تصاحب کند. سباستین فتل از تیم فراری با اختلاف زمانی ۰.۶۵۸ ثانیه و و دنیل ریکاردو با اختلاف زمانی ۶.۰۱۲ ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نکته جالب این بود که رقابت بین دو تیم مرسدس و فراری در جایگاه‌های چهارم و پنجم دیده می‌شود. در نهایت تیم مرسدس توانست با ثبت زمانی و مقام‌های بهتر برنده‌ی این میدان باشد.

با توجه به نتایج به دست آمده از مرحله تعیین خط، بوتاس، فتل و همیلتون به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار داشتند و این مسابقه را شروع کردند. بوتاس شروع خوبی در این مسابقه داشت. هم‌تیمی او، لوییس همیلتون در دور شصت و نهم با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۷ ثانیه و ۴۱۱ هزارم ثانیه رکورد سرعت این پیست را به نام خود ثبت کرد. پیش از این مایکل شوماخر در سال ۲۰۰۳ رکورد سریع‌ترین دور مسابقه این پیست را در دست داشت که امروز همیلتون با ثبت زمانی مطلوب خود، این رکورد را شکست.

در گرندپری امروز شاهد برخورد خطرناکی در همان دقایق اولیه بودیم. مکس فرتاشپن و فرناندو آلونسا با هم برخورد کردند. این برخورد در نهایت منجر به حذف هر دو از مسابقه امروز شد.

با این حال، سباستین فتل از تیم فراری با ثبت ۱۷۱ امتیاز و لوییس همیلتون با ۱۵۱ امتیاز در صدر رده‌بندی نتایج بهترین راننده‌های این فصل هستند. در رده‌بندی تیمی فرمول یک شاهد نتایج متفاوتی هستیم؛ تیم مرسدس توانست با موفقیت امروز ۲۸۷ امتیاز و تیم فراری با ۲۵۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار بگیرند.

منبع: Formula1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه