نسخه نهایی مرورگر اینترنت سامسونگ برای پیکسل و نکسوس عرضه شد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مرورگر اینترنت سامسونگ
اگر یک گوشی پیکسل یا نکسوس با اندروید ۵ یا جدیدتر دارید، اکنون می‌توانید مرورگر اینترنت سامسونگ را از گوگل پلی‌استور دانلود کنید.

حتی اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نمی‌کنید، احتمالا می‌دانید که این کمپانی یک مرورگر اینترنت اندرویدی خاص خودش به نام Samsung Internet Browser دارد. از این هفته، نسخه‌ی نهایی مرورگر اینترنت سامسونگ نه تنها با گوشی‌های گلکسی بلکه با گوشی‌های پیکسل و نکسوس گوگل هم سازگار خواهد بود. پیش از این تنها امکان استفاده از نسخه‌ی بتای این مرورگر روی گوشی‌های دیگر وجود داشت. اگر یک گوشی پیکسل یا نکسوس با اندروید ۵ یا جدیدتر دارید، اکنون می‌توانید مرورگر اینترنت سامسونگ را از گوگل پلی‌استور دانلود کنید.

درست همانند کروم (که به صورت پیش‌فرض روی تعداد بسیار زیادتری از گوشی‌ّای اندرویدی نصب شده است)، مرورگر اینترنت سامسونگ هم بر پایه‌ی «کرومیوم» (Chromium) توسعه یافته. کرومیوم، نام پروژه‌ی متن‌باز مرورگر گوگل است. البته حس کار کردن با مرورگر سامسونگ اندکی متفاوت است و برخی از ویژگی‌های آن را نمی‌توانید در کروم پیدا کنید؛ مواردی مانند پشتیبانی از موتور جست‌وجوی DuckDuckGo که روی حفظ حریم خصوصی تمرکز دارد و منوی سریع شناور که اجازه می‌دهد به راحتی اندازه‌ی نوشته‌های صفحات وب را تغییر دهید، صفحه‌ای را به اشتراک بگذارید یا یک تب جدید باز کنید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    آقای چینه کش من سوال پرسیدم لطفا جواب بدید

  2. Avatar حسین میم

    استفاده مرورگر اینترنت سامسونگ از حسگر اثرانگشت برای لاگین در وبسایت‌ها یکی دیگه از ویژگی‌های خوبیه که کروم نداره

  3. Avatar ///mahdispd

    آقای چینه کش من نسخه بتای این مرورگر رو تو گوشیم دارم به نظرتون فرق این نسخه و بتا اونقدری هست که ارزش دانلود کردن داشته باشه یا نه؟؟
    لطفا پاسخ بدین من سوال پرسیدم

    1. سلام دوست عزیز. قطعا با توجه به این که در نسخه بتا احتمال بروز مشکلات بیشتره، توصیه می‌شه حالا که امکان استفاده از نسخه نهایی وجود داره به آخرین نسخه آپدیت کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه