۴ دلیل برای اینکه بیشتر لباس مشکی بپوشیم!

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
پوشیدن لباس مشکی شیک
در این سری از مقالات، با یادآوری نکاتی کوچک اما تاثیر گذار به شما کمک میکنیم تا استایل مشکی شیک خود را انتخاب کنید و در نهایت چگونه با انتخاب شستشوی درست، از لباس مشکی خود در طول زمان محافظت نمایید. شما می‌توانید با بکارگیری این نکات، استایل مشکی خاص خود را بسازید، در مسابقه اینستاگرامی پرسیل و دیجی‌استایل با هشتگ #درمشکی_ درخشان شرکت کنید و برنده جوایز ارزنده استایل منتخب باشید.

اگر شما هم عاشق لباس‌های مشکی هستید و از پوشیدن آن لذت می‌برید، تنها نیستید. یکی از تحقیقات تایید کرده است، پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب‌تر، باهوش‌تر و با اعتماد به‌نفس‌تر نشان می‌دهد. در حالی که این روزها پوشیدن لباس‌های تیره قابل‌ قبول‌تر از گذشته شده است، هنوز هم برخی‌ها فقط در مواقع خاص رنگ مشکی می‌پوشند؛ هنگام جلسه‌ها و قرارهای رسمی یا مراسم خاص.

جدا از این خیلی از افراد هستند که راحتی را در لباس‌های تیره پیدا می‌کنند و کمد لباس‌شان پر از این لباس‌هاست. دلایل خوب و قانع کننده‌ای وجود دارد که چرا بعضی‌ها کمد لباس‌شان پر از لباس‌ مشکی شده. مقاله زیر را بخوانید تا شاید نگاه دیگری به لباس مشکی داشته باشد.

  1. لباس مشکی به همه چیز می‌آید

در مشکی بدرخشیم

احتمالا شنیده باشید که همه رنگ‌ها با رنگ مشکی جور می‌شوند به جز دو رنگ آبی و رنگ قهوه‌ای، اما این حرف قدیمی و اشتباه است. این موضوع فقط درمورد بعضی از تن‌های رنگ آبی و رنگ قهوه‌ای صدق می‌کند و نه همه آن‌ها!

یکی از بهترین دلایل پوشیدن لباس مشکی این است که می‌توان در کنار آن از هر نوع اکسسوری استفاده کرد. این قابلیت فرصت بسیار خوبی ایجاد می‌کند تا هر کدام از گوشواره‌ها، گردنبندها، دستبندها، عینک‌ها، دستمال گردن، شال و روسری‌هایی که دوست‌داریم را با لباس‌های مشکی‌مان ست کنیم. این طوری یک لباس مشکی را می‌توانیم در مراسم مختلف رسمی و غیر رسمی استفاده کنیم و فقط اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم را تغییر دهیم.

  1. لباس مشکی چند کاربردی است

کاربرد لباس مشکی در مجالس

همانطور که گفتیم لباس مشکی شیک و رسمی است. شما می‌توانید در مصاحبه کاری، جلسات مهم، گالری گردی، قرار اول و خیلی جاهای دیگر لباس مشکی بپوشید تا خیال‌تان از ظاهرتان راحت باشد و اعتماد به نفس‌تان را حفظ کنید.

با رنگ مشکی لباس‌های شما چند کاربردی می‌شوند. یک تاپ و شلوار جین مشکی را با چند تغییر ساده، می‌توانید با ۳ یا ۴ استایل مختلف بپوشید که این انعطاف‌پذیری رنگ مشکی را می‌رساند. (عکس بالا) وقتی شما یک لباس مشکی شیک می‌پوشید دیگر لازم نیست برای جذاب شدن کار خاصی انجام دهید.

  1. لباس مشکی محرم اسرار است

لباس مشکی شیک

رنگ مشکی بر روی چشم‌ تاثیر غیر قابل انکاری دارد؛ یک لباس مشکی کمک می‌کند تا پوست تمیزتر و صاف‌تر و اعضای بدن کوچک‌تر به نظر برسند. از آن‌جایی که خیلی‌ از افراد ممکن است بدن لاغر یا خوش‌فرمی نداشته باشند و در ناحیه مرکز بدن که شامل شکم، پهلو چربی‌های اضافه داشته باشند، لباس مشکی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا این نقص‌ها را بپوشانند و جذاب خوش‌هیکل به نظر برسند.

  1. لباس مشکی آبرو‌دار است

لباس مشکی مجلسی

همینطور که نقص‌های بدن را می‌پوشاند، لکه‌ها را هم نشان نمی‌دهد. برای همه ما پیش می‌آید که در مهمانی و محل کار روی لباس‌مان چای، قهوه یا غذا بریزد و این اتفاق تمام روزمان یا حتی لباس‌مان را برای همیشه خراب کند. لباس مشکی این مزیت را دارد که لکه‌ها را نشان نمی‌دهد و ما در امانیم تا خودمان را به خانه برسانیم و لباس‌مان را بشوییم.

پرسیل برند مورد اعتماد مصرف کنندگان، محصول جدید خود پرسیل الگانس (PERSIL Elegance) را برای محافظت از لباس های مشکی و تیره شما پیشنهاد می‌کند. این محصول علاوه بر حفظ رنگ مشکی لباس با رایحه جدید و بی‌نظیر خود به شما کمک می‌کند تا همیشه در مشکی بدرخشید.

اما برای شستن لباس‌های مشکی،  بهتر است از مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های مشکی و تیره استفاده کنید. مایع‌های مشکین‌شوی از رنگ لباس محافظت می‌کنند و اگر از محصولات با کیفیت استفاده کنید، لباس شما دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و راهنمای شرکت در مسابقه به صفحات زیر مراجعه نمایید:

https://www.digikala.com/black

 

این محتوا توسط دیجی‌کالا مگ و به سفارش پرسیل تولید شده است. دیجی‌کالا مگ صحت و کیفیت این محتوا را تایید می‌کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar r

    فقط از لحاظ تیپ گفته شده وگرنه که کاملا بده برای روحیه و بدن و…

  2. Avatar فرهام

    مرسی از توضیحات..
    کسانی که میخوان جمع و جور تر(لاغرتر :D) بنظر برسن میتونن از مشکی استفاده کنن…
    اما کسایی که لاغر هستن،بهتره لباس های روشن مثل سفید،استخونی و… بپوشن

  3. Avatar مهران

    جزو بهترین مقاله های تبلیغاتی xD

    مفید و کاربردی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه