Digikala Awards با جوایز باورنکردنی (۱ تا ۷ اسفند)

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
مسابقه Digikala Awards

اگر در چند سال گذشته جزو مشتریان دایمی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بوده باشید، احتمالا نام Digikala Awards برایتان آشنا است. Digikala Awards نام یک نظرسنجی سالانه، برای انتخاب بهترین فناوری‌ها و محصولات سال است که تا کنون دو دوره از آن توسط فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا برگزار شده. اما امسال قرار است با همکاری دیجی‌کالا مگ، دوره‌ی سوم این نظرسنجی با نام جدید «جام برترین‌های دیجی‌کالا» به یک مسابقه فوق‌العاده هیجان‌انگیز اینستاگرامی تبدیل شود؛ مسابقه‌ای با ۷ جایزه‌ی باور نکردنی از جمله آیفون ۱۰، ایکس‌باکس وان ایکس، گلکسی S8 پلاس، سرفیس پرو ۲۰۱۷، لپتاپ، تلویزیون ۵۵ اینچ و یخچال فریزر سایدبای‌ساید. هدف اصلی جام برترین‌های دیجی‌کالا، قدردانی از مشتریان دیجی‌کالا و انتخاب عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان برترین محصولات در طول یک سال گذشته است. پس اگر دوست دارید با رای خود بهترین محصولات سال را انتخاب کنید و جایزه‌های بزرگ ببرید، از یکم تا هفتم اسفند چشم از اینستاگرام دیجی‌کالا مگ برندارید.

جام برترین‌های دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۶ در هفت دسته‌بندی مختلف برگزار خواهد شد که بیشتر آن‌ها محصولات مصرفی دیجیتال هستند. گفتنی است امسال برای اولین‌بار، یکی از دسته‌ها به طور ویژه به محصولات ساخت ایران اختصاص داده شده است تا از این طریق دیجی‌کالا یک بار دیگر حمایت خود را از محصولات داخلی اعلام کند. دسته‌بندی‌های امسال جام برترین‌های دیجی‌کالا عبارتند از: برترین گوشی‌های سال، برترین تبلت‌های سال، برترین لپ‌تاپ‌های سال، برترین گجت‌های سال، برترین نوآوری‌های سال، برترین لوازم خانگی سال و برترین لوازم خانگی ایرانی سال. ما در هر کدام از این دسته‌بندی‌ها تعدادی از برترین‌ها را به عنوان نامزد انتخاب کرده‌ایم تا برترین برترین‌ها به رای شما از میان آن‌ها انتخاب شود.

جام برترین‌های دیجی‌کالا از یکم تا هفتم اسفند ماه ۱۳۹۶ در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ برگزار خواهد شد. در هر روز، نامزدهای یکی از دسته‌بندی‌ها در قالب یک آلبوم روی اینستاگرام دیجی‌کالا مگ منتشر می‌شود. در این آلبوم به هر نامزد یک شماره اختصاص داده شده است. شما ۴۸ ساعت فرصت دارید تا با کامنت گذاشتن عدد نامزد مورد نظر خود، به آن رای دهید. البته فراموش نکنید که طبق قوانین این مسابقه برای بردن جایزه لازم است اینستاگرام دیجی‌کالا مگ را فالو و در یک کامنت دیگر، سه نفر از دوستان خود را منشن کنید. شرکت‌کنندگانی که قوانین مسابقه را رعایت کرده باشند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و هفت برنده‌ی خوش‌شانس جایزه‌ها از میان آن‌ها انتخاب خواهند شد.

پس از اتمام مسابقه و شمارش آرای مردمی، مراسم اختتامیه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا، در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ برگزار می‌شود. این مراسم با حضور برندگان جوایز، نمایندگان محصولات شرکت‌کننده و جمعی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. در آیین پایانی جام برترین‌های دیجی‌کالا، محصول برتر هر دسته بر اساس نتایج شمارش آرا اعلام می‌شود و نمایندگان محصولات برتر، جام برترین‌های دیجی‌کالا را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar سعید بارانی بیرانوند

    عالی هست

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه