مسیریاب جدید مایکروسافت به اینترنت و GPS نیاز ندارد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همیشه برای گشت و گذار در شهر نیاز به مسیریاب ندارید. بعضی وقت‌ها برای رفتن به یک فروشگاه بزرگ، موزه و یا ساختمان‌های دیگر هم نیاز به مسیریاب دارید. در این مواقع سرویسی مثل نقشه گوگل به شما کمک نمی‌کند. در واقع سرویس نقشه گوگل برای محیط‌های خارجی مثل شهرها ساخته شده و هیچ اطلاعی از مسیرهای داخل ساختمانی ندارد. اینجاست که سرویس جدید مایکروسافت می‌تواند به شما کمک کند. این شرکت به تازگی سرویسی به اسم Path Guide راه اندازی کرده که به افراد داخل یک ساختمان کمک می‌کند تا مسیرشان را پیدا کنند. برای استفاده از این سرویس هم نیازی به اینترنت و یا GPS نخواهید داشت. این اپلیکیشن جدید به مردم اجازه می‌دهد که مسیرهای داخل یک ساختمان را دنبال کنند و حتی آن را با افراد دیگر هم به اشتراک بگذارند. زمانی که یک نقشه به حالت عمومی درآمد، افراد دیگر می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن Path Guide با استفاده از سنسورهای حرکتی داخل گوشی هر قدم کاربران را محاسبه می‌کند و با توجه به حرکت افراد مسیرها را شناسایی می‌کند. مایکروسافت برای اینکه کاربران بهتر بتوانند مسیرهای مختلف مانند اتاق‌ها، قفل‌ها،‌ طبقه‌ها و قسمت‌های دیگر را مشخص کنند امکانات جالبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. مثلا می‌توانید از صدا، عکس و حتی نوشته برای مشخص کردن مکان‌های مختلف استفاده کنید.

مایکروسافت برنامه جدید خودش را با همکاری افراد مختلف در فروشگاه‌های بزرگ آزمایش کرده و توانسته مسیر‌های مختلف را پیدا کند. مثلا افراد می‌توانند مسیر رسیدن به ارزان‌ترین جنس موجود در فروشگاه را مشخص کنند.

برنامه جدید شرکت مایکروسافت کاملا رایگان عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را روی گوشی اندرویدی خودشان نصب کنند.

دانلود اپ اندروید

منبع: thenextweb
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه