مشخصات سخت‌افزاری احتمالی سرفیس پرو ۴ منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین شایعه‌های منتشر شده در کشور چین، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در تبلت سرفیس پرو ۴ از یک پردازنده‌ی اینتل Skylake بهره خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در نسل جدید سرفیس پرو خود از ویژگی‌های سخت‌افزاری متفاوتی نسبت به سرفیس ‌پرو ۳ بهره گرفته است.

مایکروسافت میزان حافظه‌های ذخیره‌سازی و رم را در نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو خود افزایش داده است. این شرکت ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در این تبلت قرار داده است. البته لازم به‌ذکر است که مایکروسافت این تبلت را در مدل‌هایی با ظرفیت‌های‌ ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت هم تولید کرده است. همچنین حافظه‌های SSD استفاده شده در این تبلت توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شده‌اند.

پیش از این اخبار و شایعه‌هایی مبنی براین‌که مایکروسافت در نسل جدید سرفیس پرو خود از یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی بهره خواهد گرفت، منتشر شده بود. این در حالی است که اندازه‌ی استاندارد صفحه‌نمایش برای این تبلت ۱۲ اینچ است؛ براین اساس برخی منابع معتقدند احتمالا مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو ۴ را در دو مدل با صفحه‌نمایش‌های ۱۲ و ۱۴ اینچی تولید و به‌زودی رونمایی کند.

همچنین براساس همین شایعه‌ها مایکروسافت قصد دارد در هر دو مدل از سرفیس پرو ۴ خود، قابلیت پشتیبانی از پورت USB Type-C را فراهم کند. همچنین قرار است در این محصول از یک باتری بزرگ‌تر از باتری استفاده شده در سرفیس پرو ۳ هم بهره بگیرد.

شایعه‌ها به این موضوع اشاره دارند که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد نسل جدید سرفیس پرو خود را در همین ماه همراه با گوشی‌ لومیا ۹۵۰ معرفی کند. این در حالی است پیش از این قرار بود مایکروسافت گوشی‌های لومیا و سرفیس پرو ۴ را مهر ماه سال جاری (اکتبر) رونمایی کند.

منبع: VR-ZONE

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه