مشخصات دوربین One M10 به بیرون درز کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که پرچم‌دار بعدی شرکت HTC یعنی One M10 را قرار نیست در مراسم MWC امسال ببینیم. شرکت HTC قرار است این گوشی را در روز یازدهم آوریل رونمایی کند. این تاخیر دو ماهه هم حسابی به افراد زمان می‌دهد تا تمام اطلاعات این گوشی جدید را قبل از رونمایی‌اش به بیرون بکشند. در جدیدترین اطلاعات لو رفته از این گوشی، می‌توانیم مشخصات دقیق دوربین آن را ببینیم.

ظاهرا دوربین پشت One M10 قرار است ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی‌اش ۵ مگاپیکسل دقت داشته باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده،‌ گوشی HTC One M10 یک دوربین با دقت ۱۲ مگاپیکسل دارد که از سنسور IMX 377 شرکت سونی استفاده می‌کند. اندازه‌ی پیکسل‌های این سنسور هم ۱٫۵۵ میکرومتر است. قرار است قابلیت فوکوس خودکار با استفاده از لیزر هم در دوربین One M10 وجود داشته باشد.

در مقایسه، دو گوشی Nexus 5X و Nexus 6P هم دقیقا از یک سنسور IMX 377 سونی با دقت ۱۲٫۳ مگاپیسکل استفاده می‌کنند و قابلیت فوکوس خودکار با استفاده از لیزر دارند. در نتیجه می‌توانیم از همین حالا کم و بیش کیفیت عکس‌های One M10 را تخمین بزنیم.

12.3-MP-Nexus-camera-samples

مشخصات سنسور IMX 377 سونی

برای دوربین جلو هم ظاهرا HTC از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کرده است. اندازه‌ی پیکسل‌های این سنسور هم ۱٫۳۴ میکرومتر است.

دوربین One M10 به کنار، شنیده‌ایم که که این گوشی قرار است یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح Quad HD داشته باشد. سخت‌افزار این گوشی هم از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی اصلی تشکیل شده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد

    الان مطمئن باشیم یازدهم آوریل رونمایی میشه؟!
    یعنی اگه یازدهم آوریل رونمایی بشه تا شونزدهم آوریل که تولد بنده است وارد بازار میشه که کادوی تولدم به آرم مبارک اچ تی سی مزین بشه؟! خخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه