مشخصات دو گوشی رده بالای ال‌جی به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز مشخصات دو گوشی رده‌ بالای شرکت ال‌جی در بنچمارک GeekBench قرار گرفت. در این اطلاعات گفته شده که گوشی‌های ال‌جی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شوند. البته استفاده از این تراشه باعث نمی‌شود که شاهد یک محصول انقلابی باشیم. بیشتر انتظار می‌رود که این گوشی شبیه به V20 یا G5 باشد.

با توجه به اطلاعات لو رفته، مشخص شده یکی از این گوشی‌های  ال‌جی با شماره مدل LGUS997 در کشور آمریکا عرضه می‌شود که روی آن از تراشه‌ی MSM 8996 استفاده شده است. به احتمال زیاد این تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۲۱ خواهد بود. گفته شده که این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد و به اندروید ۷.۰ مجهز شده است.

LGE-LGUS997

گوشی دوم ال‌جی هم با شماره مدل LGE LGM-G600L شناخته می‌شود که دقیقا همان مشخصات سخت افزاری مدل قبلی را دارد، اما در GeekBench امتیاز کمتری به دست آورده است.

تا این لحظه مشخص نشده که این گوشی‌ها دقیقا چه نام دارند و کی راهی بازار می‌شوند. بعید نیست که این گوشی‌ها مدل‌های مختلف LG G6 باشند که هنوز معرفی نشده است. به هر حال تا چند وقت دیگر به شکل کامل با این محصولات آشنا می‌شویم و آن‌ها را از نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

LGE-LGM-G600L

منبع: telefoonabonnement

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه