مشخصات دو گوشی هواوی میت ۱۰ پرو و هواوی میت ۱۰ لایت لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که شرکت هواوی قصد دارد گوشی‌ جدید خودش را در اواسط مهر ماه معرفی کند. حتی مشخص شده بود که این تلفن همراه هوشمند که میت ۱۰ خواهد بود، در چند مدل راهی بازار می‌شود. در کنار معدل اصلی یک مدل با نام پرو و مدل بعدی با نام لایت راهی بازار می‌شود.

امروز اطلاعات سخت افزاری دو مدل پرو و لایت به بیرون درز کرده‌اند. شایعات می‌گویند که مدل پرو با اسم رمز Blanc و مدل لایت با اسم رمز Alps در حال ساخت هستند. قبلا هم گفته شده بود که مدل استاندارد این گوشی با اسم رمز Marcel ساخته می‌شود. در اطلاعات جدید گفته شده که مدل پرو از صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی راهی بازار می‌شود. صفحه نمایشی که دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. گفته شده این صفحه نمایش از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. این گوشی دوربین دوتای خواهد داشد که از دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین هر دو سنسور به لرزشگیر اپیکسلی عکس مجهز شده‌اند. دوربین جلوی میت ۱۰ پرو هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه شایعات گفته شده که گوشی جدید هواوی از گواهی IP 68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. مدل پرو با تراشه Kirin 970، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این گوشی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و اندروید ۸.۰ روی آن نصب شده است.

 

مدل لایت میت ۱۰ هم صفحه نمایش ۵.۸۸ اینچی خواهد داشت که کیفیت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از نسبت تصویر ۱۶:۹ برخوردار است. مدل لایت هم تراشه Kirin 970 خواهد داشت و با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

منبع: venturebeat
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه