مشخصات احتمالی دو گوشی گلکسی J4 و J6 لو رفت

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سامسونگ گلکسی J4 گلکسی J6 ۲۰۱۸

سایت Phonearena طی انتشار گزارش جدیدی از مشخصات احتمالی دو گوشی سامسونگ گلکسی J4 2018 و سامسونگ گلکسی J6 2018 خبر داده است.

بر اساس تازه‌ترین خبرها، گوشی سامسونگ گلکسی J6 2018 احتمالا به یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی امولد مجهز می‌شود. احتمال می‌رود این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش کم حاشیه سامسونگ با نام Infinity Display بهره ببرد. گفته شده نسبت تصویر این صفحه نمایش ۱۸.۵ به ۹ خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ از تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰ در گوشی جدید گلکسی J6 استفاده کند. این تراشه احتمالا از یک پردازنده ۸ هسته‌ای کرتکس A53 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز بهره می‌برد.

شنیده‌ها حاکی از این است که این گوشی موبایل در سه مدل با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شود. هم‌چنین به نظر می‌رسد گوشی گلکسی J6 2018 حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی داشته باشد. گمان می‌رود دوربین پشتی این موبایل ۱۳ و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. سامسونگ برای دوربین جلو یک فلش هم درنظر می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی J6 2018 می‌توان به سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. هم‌چنین گفته می‌شود گلکسی J6 جدید به اندروید اوریو و یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

در مورد گوشی سامسونگ گلکسی J4 2018 گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده؛ به طور مثال گفته می‌شود این گوشی بجای صفحه نمایش ۵.۶ اینچی J6 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست سامسونگ از کدام پنل نمایشگر امولد یا LCD برای گلکسی J4 جدید استفاده کند. پیش‌بینی‌ها بر این اساس است که سامسونگ از یک تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۵۷۰ در قلب این گوشی استفاده کند. این تراشه یک پردازنده چهار هسته‌ای کرتکس A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی دارد که مناسب گوشی‌های پایین‌رده است. بسته به بازار، سامسونگ احتمالا گلکسی J4 2018 را در دو مدل ۲ یا ۳ گیگابایتی عرضه کند. احتمال می‌رود این موبایل از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو به همراه فلش بهره می‌برد. انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی J4 2018 همانند مدل J6 2018 به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. هم‌چنین گفته می‌شود این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و با اندروید اوریو به بازار عرضه می‌شود.

سامسونگ برای هر دو محصول خود حالت Bike Mode را درنظر گرفته است. کاربر می‌تواند با انتخاب اینن مود هنگام دوچرخه‌سواری، تمام تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را خاموش کند. هم‌چنین حالت Ultra Data Savings یکی دیگر از ویژگی هر دو گوشی جدید سامسونگ است. با انتخاب این حالت، کاربر می‌تواند دیتای گوشی خود را برای تمام برنامه‌های درحال اجرا در بک‌گراند قطع کند و تنها دیتای ۶ برنامه مورد نیاز خود را فعال نگه دارد. درپایان، به نظر می‌رسد هر دو گوشی از فناوری توربو اسپید پشتیبانی می‌کنند. به لطف بهینه شدن نرم‌افزار گوشی، اپلیکیشن‌ها سریع‌تر باز می‌شوند. هم‌چنین قابلیت مالتی‌تسکینگ در این گوشی‌های جدید سامسونگ راحت‌تر اجرا می‌شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. nazi

    من گوشی تازه ۲ روز خریدم کاش اطلاعات بیشتری می دادین در مورد گوشی j6
    دوربین گوشی دوست نداشتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه