مشخصات سخت‌افزاری گوشی موتو اکس ۲۰۱۵ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که شرکت موتورولا فردا می‌خواهد از دو گوشی موتو جی ۲۰۱۵ و موتو اکس ۲۰۱۵ رونمایی کند، امروز خبری از مشخصات سخت‌افزاری موتو اکس منتشر شده است.

به‌تازگی مشخصات سخت‌افزاری گوشی موتو اکس ۲۰۱۵ لو رفته است.

دیروز هم خبری در ارتباط با مشخصات سخت‌افزاری گوشی موتو جی ۲۰۱۵ منتشر شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده، نسل سوم گوشی موتو اکس که فردا به شکل رسمی معرفی می‌شود تا مدتی دیگر راهی بازار خواهد شد. پس از اینکه تصاویری از موتو اکس جدید منتشر شد، اکنون با سخت‌افزار آن هم آشنا شدیم.
این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p بهره می‌برد. همچنین یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری هم روی این محصول دیده می‌شود. این گوشی که از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، دارای یک مدل دو سیم‌کارته هم خواهد بود. همچنین از اندروید ۵.۱.۱ برای این گوشی استفاده شده است. البته شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح‌تصویر QHD خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که موتورولا برای این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری استفاده نکرده است.

motoxmag1

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی دارای یک باتری ۳۲۸۰ میلی‌آمپری خواهد بود که اکنون مشخص شده موتورولا از یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری برای آن استفاده کرده که علاقه‌مندان به این گوشی قطعا از میزان باتری راضی خواهند بود. حتی شایعات گذشته به این موضوع اشاره می‌کردند که موتو اکس جدید دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که اکنون کیفیت دوربین آن به ۲۰ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. البته هنوز اطلاعات جدیدی درباره نوع پردازنده و میزان رم آن منتشر نشده است. قبلا به این موضوع اشاره شده بود که این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ خواهد بود. اضافه شدن فلش به دوربین جلوی این گوشی از دیگر ویژگی‌های آن به‌حساب می‌آید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه