مشخصات سخت افزاری یکی از نکسوس‌های جدید HTC لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه مشخص شده بود که شرکت HTC قصد دارد دو دستگاه نکسوس جدید بسازد که با اسم رمز Salifish و Marlin شناخته می‌شوند. امروز اولین مشخصات سخت افزاری مدل Marlin به بیرون درز کرده و به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار اصلی گوگل باشد.

نکسوس Marlin از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، چهار گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD‌ بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن وجود دارد. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این محصول از سنسور تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد و چهار گیگابایت رم و یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که این گوشی از پورت USB Type-C بهره می‌برد و یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای شرکت کوالکام روی آن قرار خواهد گرفت. احتمال استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی این گوشی بسیار زیاد است، اما بعید نیست که از اسنپ‌دراگون ۸۲۳ روی آن استفاده شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از این مدل Marlin منتشر نشده و درباره‌ی مشخصات سخت افزاری مدل Sailfish هم چیزی نمی‌دانیم. به احتمال زیاد مدل Sailfish سخت افزاری ضعیف‌تری نسبت به مدل Marlin خواهد داشت.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مازیار

    واقعا گوشی خیلی خوبیه اگر تولید بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه