مشخصات سخت افزاری نکسوس Sailfish لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین نکسوس شرکت گوگل که فعلا با نام Sailfish در دست ساخت است، در بنچمارک AnTuTu لو رفت. این گوشی توسط شرکت HTC ساخته می‌شود و مشخص شده که ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی نکسوس Salifish از ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در این اطلاعات مشخص شده که نکسوس جدید با اندرویدی با نام NMR1‌ راهی بازار می‌شود که به احتمال زیاد همان اندروید ۷ است. در بنچمارک AnTuTu گفته شده که نکسوس جدید با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که پردازنده‌هایی با فرکانس ۱.۵۹ گیگاهرتز دارد، بهره می‌برد.

Android-Nougat-and-4GB-of-RAM-on-board

قبلا هم اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک Geekbench لو رفته بود. در آن اطلاعات این گوشی در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۵۸ و در حالت چند هستهای امتیاز ۵۳۵۵ را به‌دست آورده بود.

SD820-clocked-at-1.59-GHz

تا این لحظه مشخص شده که گوشی نکسوس Sailfish در کنار نکسوس دیگری با نام Marlin راهی بازار می‌شود. هر دوی این گوشی‌ها توسط HTC ساخته شده‌اند و به احتمال زیاد در پاییز امسال همزمان با عرضه‌ی اندروید ۷ راهی بازار می‌شوند. تا این لحظه دو تصویر هم از گوشی Salifish لو رفته که می‌توانید آن‌ها را ببینید:

منبع: techdroider

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمود

    خوشم اومد. مرسی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه