مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A21 لو رفت؛ نمایشگر حفره‌ای با دوربین چهارگانه!

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A21

هفته گذشته رندرهایی از گوشی گلکسی A11 و A41 سامسونگ منتشر شد که به لطف آن با طراحی دو پایین‌رده جدید سامسونگ آشنا شدیم. امروز اما تصویری از دیگر گوشی این خانواده تحت عنوان گلکسی A21 منتشر شد که طراحی پشت و جلوی آن را به طور کامل به تصویر می‌کشد.

ماه دسامبر سال گذشته، اولین باری بود که تصویری از گلکسی A21 را مشاهده کردیم! در آن روز با طراحی حفره‌ای دوربین سلفی آشنا شدیم اما فرقی که رندر گذشته با رندر جدید دارد، تعداد دوربین‌های پشتی است! در واقع پیش‌تر فکر می‌کردیم پنل پشتی میزبان ۳ دوربین است اما در این تصویر مشخص است که گوشی جدید سامسونگ قرار است با ۴ دوربین راهی بازار شود.

دوربین سلفی این محصول همانند آنچه که در گلکسی A60 شاهد بودیم به صورت حفره‌ای، در سمت چپ دستگاه قرار دارد و اطراف آن را حاشیه‌های نسبتا زیاد گوشی فراگرفته‌اند. در پنل پشتی هم حسگر اثر انگشت و ۴ دوربین به همراه فلش LED دیده می‌شود و نمای ساده و در عین حال زیبایی به گوشی بخشیده‌اند.

اینطور که به نظر می‌رسد، کلید تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه تعبیه شده و ورودی ۳.۵ میلی‌متری هدفون به علاوه USB-C نیز در زیر دستگاه قرار دارند. سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر نکرده اما شایعات حکایت از این دارند که این محصول قرار است به یک پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر +HD از نوع AMOLED و یک باتری ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود! با این اوصاف بهتر است تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

از تاریخ رونمایی و یا عرضه این محصول هیچ خبری در اختیار نداریم اما انتظار می‌رود گلکسی A21 به زودی وارد آمریکا و سپس بازار جهانی شود.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علی اکبر پژوهنده

    یعنی چی نمایشگر حفره‌ای توضیحی هم ندادین

    1. سلام دوست عزیز. منظور از حفره‌ای یعنی دوربین سلفی به صورت یک حفره درون نمایشگر تعبیه شده؛ مثل اون چیزی که در گلکسی A51 و گلکسی A71 مشاهده می‌شه!

      1. علی اکبر پژوهنده

        خوب تو حفره آشغال جمع میشه که

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه