مشخصات فنی گوشی ال جی V60 ThinQ 5G در گیک‌بنچ دیده شده!

۱ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال جی V60 ThinQ 5G

ال جی V60 ThinQ 5G که پیش‌تر شایعه شده بود اواخر این ماه و در جریان رویداد MWC 2020 معرفی می‌شود،‌ اکنون در گیک‌بنچ دیده شده و مشخصات فنی آن هم تا حدودی لو رفت!

البته بنچمارک، نام این گوشی را دقیقا ذکر نکرد اما شماره مدل نوشته شده، LM-V600N است که با توجه به شماره مدل LM-V500 برای V50 ThinQ 5G، یعنی اکنون با ال جی V60 ThinQ 5G طرف هستیم. با توجه به گیک‌بنچ، پرچم‌دار جدید ال جی به اندروید ۱۰، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم مجهز شده و جز این موارد هیچ چیز دیگری ذکر نشده.

ال جی V60 ThinQ 5G

اوایل این ماه از این گوشی تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد پرچم‌دار جدید ال جی از یک دوربین سلفی درون نمایشگر (همانند گلکسی اس ۲۰)، ۴ دوربین پشتی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. جالب اینجاست که این محصول حتی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز برخوردار خواهد بود و محل تعبیه آن در زیر دستگاه و در کنار درگاه USB-C است!

ال جی V60 ThinQ 5G
ال جی V60 ThinQ 5G

هنوز ال جی این خبرها را تایید نکرده و لذا باید تمام این خبرها۲ را در حد یک شایعه بدانیم. اما با نگاهی به گذشته می‌توان حدس زد پرچم‌دار جدید ال جی در همین ماه معرفی می‌شود. چرا که V50 ThinQ 5G نیز سال گذشته در ماه فوریه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: ال جی از سه گوشی‌ اقتصادی و پایین‌رده K51S، K41S و K61 رونمایی کرد

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه