مشخصات نهایی گوشی‌های Pixel  و Pixel XL گوگل لو رفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فردا شب گوشی‌های جدید شرکت گوگل با نام‌های Pixel و Pixel XL معرفی می‌شوند؛ اما مشخصات سخت افزاری آن‌ها توسط یک فروشگاه اینترنتی لو رفته که ما را با این گوشی‌ها بیشتر آشنا می‌کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Pixel XL از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد که به یک لایه Gorilla Glass 4 هم مجهز شده است. روی این گوشی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ قرار گرفته که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش قرار داده است.  این تلفن همراه ۴ گیگابایت رم دارد و در مدل‌هایی با ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. البته هنوز مشخص نشده که این گوشی‌ها از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند یا خیر. در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دارد که به سنسور لرزشگیر لیزری عکس هم مجهز شده است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. اندروید ۷.۱ روی این تلفن همراه هوشمند نصب شده و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت قرار گرفته است. یک باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این باتری نزدیک به ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. از پورت USB Type-C هم برای این گوشی استفاده شده است.

گوشی Pixel از بسیاری جهات شبیه به مدل Pixel XL است. یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED دارد که به یک لایه‌ی Gorilla Glass 4 مجهز شده است. کیفیت این صفحه نمایش FullHD خواهد بود و مشخص شده که یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این دو تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

Carphone-Warehouse-posts-listings-for-the-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL (1) carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-2 Carphone-Warehouse-posts-listings-for-the-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL (3) Carphone-Warehouse-posts-listings-for-the-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL (4) carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-5 Carphone-Warehouse-posts-listings-for-the-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL (6) carphone-warehouse-posts-listings-for-the-google-pixel-and-google-pixel-xl-7 Carphone-Warehouse-posts-listings-for-the-Google-Pixel-and-Google-Pixel-XL

منبع: androidpolice

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. آرمان

    سالار جان
    اتقافا کلمه کپی خیلی هم جدیده . وقتی آیفون ۴ معرفی شد کدوم گوشی خط آنتنش به اون صورت روی نواری فلزی دورش بود ؟ سامسونگ S2 یادته ؟ چه شکلی بود ؟؟؟ امروز سری A و S محل آنتنشون کجا و به چه شکلیه ؟ مگه بلندگو سامسونگ روی قاب پشتیش و میکروفونش بصورت یه سوراخ سوزنی پایینش نبود ؟ الان بلندگو و میکروفن سامسونگ توی سری های S و A و بخصوص سری A کجاست ؟ وقتی آیفون ۵ معرفی شد بعضی ها از اون نوارهای رنگی بالا و پایین پشت گوشی به لحاظ زیبایی ظاهری ایراد گرفتن بعدش چی شد ؟؟!! الان چندتا گوشی دارن از همون خطوط به شکلهای مختلف استفاده میکنن ؟ فقط ال جی و سونی از این شیرینکاریها نمیکنن. چرا وقتی سامسونگ داشت نکسوس میزد خبری از این فریم گرد دورش دیده نمیشد ؟؟ شما یه بار دیگه به این عکسهای بالا با دقت نگاه کن ببین اگه با فتو شاپ یه دکمه هوم بزاری روشون چی می بینی ؟ بازم میگم از گوگل بعید بود اینجوری ناشیانه کپی کاری کنه . باید از سونی و ال جی یاد میگرفت و امضای طراحی خودشو میزاشت روی گوشیش . در مورد خبره بودن حرفی نمیزنم چون طراح های آنتن آیفون ۴ و باتری نوت ۷ و … احتمالا چنان خبره بودن که احتمال اشتباه میبایست درشون صفر باشه . بهتر نیست بی دلیل این خبره ها رو واقعا از اون چیزی که هستن بزرگترشون نکنیم و قبول کنیم که اونها هم میتونن به راحتی و سادگی گند بزنن ؟!

  2. Winter

    خود ایفون طراحیشو از m7خطوط انتن و دوربین دوگانه ازm8اسپیکر استریو هم که تازه گزاشته اونم خیلی وقته رو HTCبود

  3. حامد رحمتی

    مشخصات که خوب بود ولی طراحی گوشی به نظرم جذاب نیست!

  4. علی

    انگار نسخه تست هست.
    طراحیش قدیمی هست
    یه جوریه :/

  5. آرمان

    خخخخخخخخخخ

    آیفونی که دکمه هومش رو برداشتن

    دریغ از یه ذره خلاقیت
    تنها برندی که همیشه امضای خودشو روی قابهاش داره سونیه و بقیه هر روز خودشونو به آیفون شبیه تر میکنن. درصد بالایی از گوشهای مطرح بازار شبیه آیفون شده قیافشون . یه ال جی هم جز جی ۵ هم امضای خودشو داره .
    از گوگل بعید بود.

    1. Salar Montazeri

      جناب آقای آرمان دلیل نمیشه چون فرم گوشه های موبایل گرده کپی از آیفون باشه دیگه کلمه‌ی کپی حرف کهنه ای هست تو دنیای دیجیتال به این خاطر که اگه بخوایم خرده بگیریم خود آیفون خیلی کاراش کپی هست و تو طراحیش هیچ نو آوری خاصی شکل نداده به نظر من امسال گوگل و اچ تی سی خاص ترین و بهترین طراحیو واسه این گوشی ها در نظر گرفتنده اند قطعا پشت این طراحی مهندسان خبره ای بودند با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه