مشخصات نکسوس ۵ ال‌جی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته تصاویری رندر شده‌ی زیادی از نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ ال‌جی در رنگ سفید منتشر شده بود. این در حالی است که روز گذشته تصویری جدید از این محصول منتشر شده که رنگ آن مشکی است. همچنین شایعه‌هایی پیرامون جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های نکسوس جدید ال‌جی منتشر است.

روز گذشته یک تصویر جدید همراه با برخی مشخصات سخت‌افزاری در نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ شرکت ال‌جی به‌بیرون درز کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، حسگر اثر انگشت در پشت قاب این محصول به شکل دایره‌ای و فلاش دوگانه‌ی دوربین در این تصویر دیده می‌شود.

براساس شایعه‌های منتشر شده، ال‌جی در نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده کرده است. دوربین اصلی در این محصول ۱۲.۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در آن ۲ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۴G LTE و سیستم‌عامل اندروید ۶ مارش‌مالو اشاره کرد. پیش از این هم شرکت ال‌جی، نکسوس ۴ و ۵ را به سفارش گوگل تولید و در بازار عرضه کرده بود.

nexus-5

براساس شایعه‌‌های منتشر شده گوگل قصد دارد دو گوشی هوشمند جدید خود را که توسط هوآوی و ال‌جی طراحی و تولید می‌شوند در تاریخ ۷ مهر امسال (۲۹ سپتامبر) در شهر سان فرانسیسکو به‌طور رسمی معرفی کند. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی قصد دارد نکسوس جدید خود را با نام ۵X معرفی و در آینده عرضه کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه