مشخصات هوآوی P20 و P20 Pro را یک بار دیگر هم ببینیم

۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Huawei P20 Pro

آن‌قدر شایعات مختلف درباره‌ی سری گوشی‌های جدید Huawei P20 منتشر شده‌اند که تمام و کمال درباره‌ی این گوشی‌ها می‌دانیم. زمان زیادی تا رونمایی این گوشی‌ها هم باقی نمانده است و توانسته‌ایم مشخصات کامل گوشی‌های P20 و P20 Pro را ببینیم.

قیمت دو گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ترتیب ۶۴۹ و ۸۹۹ یورو نوشته شده است.

این مشخصات از طریق فروشگاه آلمانی ساترن به بیرون درز کرده‌اند. بر اساس این مشخصات می‌توانیم بگوییم که تمام اطلاعات و شایعاتی که در روزهای گذشته درباره‌ی گوشی‌های P20 و P20 Pro شنیده بوده‌ایم، درست هستند.

سیستم دوربین گوشی Huawei P20 از دو سنسور استفاده می‌کند که یکی ۲۰ مگاپیکسلی و دیگری ۱۲ مگاپیکسلی است. یکی از سنسورها سیاه و سفید و دیگری رنگی است؛ طوری که دوربین Huawei P20 شبیه به Mate 10 است.

از طرفی دیگر گوشی Huawei P20 Pro از سه سنسور دوربین استفاده می‌کند. سنسور اصلی دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و سنسور دوم هم ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید است. این گوشی یک لنز تله با دقت ۸ مگاپیکسلی هم دارد.

مدل معمولی یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ دارد. پردازنده‌ی این گوشی هم Kirin 970 است که فرکانسی ۲.۳۶ گیگاهرتزی دارد. از طرفی این گوشی ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی فلش دارد. باتری P20 ظرفیتی ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و توسط قابلیت SuperCharge هوآوی به سرعت شارژ می‌شود.

مدل قوی‌تر یعنی P20 Pro صفحه‌ی نمایشی ۶.۱ اینچی با همان وضوح تصویر دارد. حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت است و باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

رنگ P20 Pro در این مشخصات، «گرگ و میش» عنوان شده است؛ یعنی ممکن است با رنگی کاملا جدید در بین گوشی‌های هوشمند و همانند آنچه در عکس‌ها دیده بودیم، مواجه شویم.

قیمت دو گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ترتیب ۶۴۹ و ۸۹۹ یورو نوشته شده است.

تا مراسم رونمایی رسمی این گوشی‌ها صبر می‌کنیم تا اطلاعات دقیق عرضه‌ی آن‌ها را هم بدانیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه