مشخصات و تصاویر رندر شیائومی Mi A3 فاش شد

۲۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

شیائومی در سال ۲۰۱۷ گوشی Mi A1 را همراه با اندروید خالص روانه‌ی بازار کرد که با توجه به قیمت حدود ۲۳۰ دلاری، گوشی بسیار خوبی محسوب می‌شد و مورد توجه زیادی قرار گرفت. این شرکت نسل دوم گوشی را مذکور را سال گذشته روانه‌ی بازار کرد و در مورد نسل سوم خبر زیادی نداشتیم که حالا می‌توانیم به طراحی و مشخصات آن بپردازیم.

طراحی این گوشی تا حدی مبتنی بر زبان طراحی گوشی‌های هواوی است و البته شباهت زیادی به گوشی Mi CC9 دارد که شیائومی مدتی قبل از آن‌ها پرده‌برداری کرد. البته Mi A3 همانطور که احتمالا می‌دانید عضوی از پروژه اندروید وان محسوب می‌شود و به همین خاطر به جای رابط کاربری MIUI، از اندروید خالص بهره می‌برد. از دیگر نکات قابل توجه در طراحی می‌توانیم به بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی اشاره کنیم.

به گزارش سایت WinFuture، این گوشی از نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و دوربین سه‌گانه آن هم متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۵ محسوب می‌شود که در کنار آن ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش) و ۴ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم انرژی این گوشی را تامین می‌کند. مانند مدل‌های قبلی، این گوشی هم در سرتاسر جهان روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه