مشخصات و قیمت گوشی اکسپریا XZ3 لو رفت

۲۷ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا XZ3

همانطور که احتمالا می‌دانید، سونی در هر سال معمولا دو گوشی پرچم‌دار را معرفی می‌کند که در اکثر مواقع بین آن‌ها ۶ ماه فاصله وجود دارد. به همین خاطر با توجه به‌دعوتنامه شرکت سونی برای یک کنفرانس خبری در تاریخ ۳۰ آگوست، بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که این کنفرانس برای معرفی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی اکسپریا XZ3 است.

هرچند تا حالا شایعات و خبرهای غیررسمی زیادی در مورد مشخصات این گوشی منتشر شده است، اما حالا در فروشگاه اینترنتی MobileFun این گوشی به همراه مشخصات آن قرار گرفته که این موارد با انتظارات ما همخوانی دارد.

طبق این سایت، گوشی اکسپریا XZ3 از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ و باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین در این فهرست آمده که دوربین اصلی این گوشی مانند گوشی XZ2 پریمیوم دوگانه خواهد بود و از دو دوربین ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی هم به‌صورت تکی و شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.

اکسپریا XZ3

قیمت آن هم با احتساب مالیات،۹۹۴ دلار ثبت شده که اگر مالیات‌های مربوط به آن را کسر کنیم به قیمت حدودی ۸۳۰ دلار می‌رسیم. مانند بسیاری از دیگر سازندگان، سونی هم سال گذشته قیمت پرچم‌داران خود را افزایش داد که می‌توانیم به قیمت ۸۰۰ دلاری اکسپریا XZ2 و قیمت ۶۵۰ دلاری اکسپریا XZ2 کامپکت اشاره کنیم. به همین خاطر چنین قیمتی برای جدیدترین پرچم‌داران کاملا منطقی به‌حساب می‌آید اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا این استراتژی قیمت‌گذاری روش خوبی برای جذب مشتری به‌حساب می‌آید یا نه.

سایت MobileFun در صفحه مربوط به این گوشی نوشته که کاربران از حالا می‌توانند این گوشی را پیش‌خرید کنند و به همین خاطر به احتمال زیاد مشخصات مربوط به این گوشی، حقیقت دارند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه