P9 در GFXBench تست شد؛ مشخصات کامل پرچم‌دار جدید هوآوی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی قرار است پرچمدار جدیدش را فردا رونمایی کند. با این حال، کم و بیش از تمام مشخصات هوآوی P9 خبر داریم. همین دیروز بود که توانستیم پشت هوآوی P9 را ببینیم و وجود دوربین دوتایی ساخته‌ی لایکا را در این گوشی تایید کنیم.

سخت‌افزار هوآوی P9 در GFXBench از آنچه در AnTuTu دیده بودیم، فرق می‌کند.

امروز هم احتمالا برای آخرین بار، دوباره سخت‌افزار این گوشی جدید هوآوی را تایید می‌کنیم. در حالی که دفعه‌ی قبل، هوآوی P9 در بنچمارک AnTuTu تست شده بود، این بار نتیجه‌ی آزمایش این گوشی را در بنچمارک GFXBench می‌بینیم.

نکته‌ی جالب درباره‌ی اطلاعات منتشر شده از بنچمارک GFXBench، تفاوت کوچک برخی از مشخصات در مقایسه با اطلاعات منتشر شده از بنچمارک AnTuTu است.

طبق بنچمارک GFXBench، هوآوی P9 یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد. چیپ‌ست اصلی این گوشی Kirin 955 است که از چهار هسته‌ی Cortex-A72 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 تشکیل شده است. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ‌ست هم Mali-T880 است. هوآوی در P9 سه گیگابایت حافظه‌ی رم قرار داده و حافظه‌ی داخلی این گوشی هم ۳۲ گیگابایت است. دو دوربین که هر کدام ۱۲ مگاپیکسل دقت دارند در پشت گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی‌اش هم ۸ مگاپیکسلی است.

huawei p9 gfxbench

قبلا در بنچمارک AnTuTu دیده بودیم که P9 چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. ممکن است مدلی که سه گیگابایت رم دارد، مدل Lite باشد.

شنیده‌ایم هوآوی P9 قرار است به قیمت ۶۰۰ یورو فروخته شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. اسماعیل

    نویسنده این مطلب امیرحسین عزیز این با اون گوشی فرق داره. اینقدر سریع تصمیم نگیرید.p9 در دو نسخه ۶۴ گیک و ۴ گیگ رم —۳۲ گیگ و ۳ گیگ رم تولید شده که باید با هم تفاوت داشته باشن

  2. نوید

    p9 در دو مدل ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی قراره بیاد که رم ۳ برای نسخه ۳۲ و رم ۴ برای نسخه ۶۴گیگابایتیه البته اینم بگم که یکی از دلایل گرون بودن گوشی استفاده از دوربین لایکاست که گرون هستند

  3. ali

    ۶۰۰یورو؟
    فکر نکنم هواوی گوشی ای به این گرون قیمتی بخواد بده بیرون!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه