مشخصات  گوشی اکسپریا X Ultra لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی پس از اینکه گوشی Z Ultra و XA Ultra را راهی بازار کرد، قصد دارد گوشی اکسپریا X Ultra را هم در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی‌ها معمولا جزو محصولات میان‌رده بازار به حساب می‌آیند اما به نظر می‌رسد که X Ultra یک محصول قدرتمند در رده‌ پرچم‌دار باشد.

حتی امروز تصویری هم از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد لبه‌های بسیار باریکی برای آن در نظر گرفته شده و کاربران احتمالا با محصولی مواجه می‌شوند که یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی روی آن قرار گرفته است.

شایعات می‌گویند که سونی صفحه نمایش بسیار بزرگی را روی این گوشی قرار داده که باعث شده به گلکسی اس ۸ و یا ال‌جی جی ۶ شبیه شود. شاید صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای این گوشی در نظر گرفته شود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار گرفته و دوربین پشت آن ۱۹ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. به احتمال زیاد اندروید ۷.۰ هم روی این گوشی نصب شده و باتری آن ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳ خواهد بود. این گوشی از گواهی IP68 هم بهره می‌برد که باعث شده برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

منبع: mobilexpose
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. EA

    z6 کی قراره بیاد؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه