مشخصات Vertu V06 لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از سال‌های گذشته تا به‌حال Vertu یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های موبایل گران‌قیمت شناخته شده است.

به‌تازگی، بنچمارکی از گوشی گران‌قیمت Vertu V06 به‌بیرون درز کرد. براین اساس جزییات سخت‌افزاری این گوشی گران‌قیمت منتشر شد.

یکی از ویژگی‌های این شرکت تولید گوشی‌های لوکس و کلاسیک سطح بالا است، اما معمولا کارایی در محصولات این شرکت هیچ نقشی ندارد. این در حالی است که این شرکت به‌تازگی تصمیم جالبی در مورد افزایش کارایی در محصولات خود گرفته و تصمیم دارد گوشی‌های گران‌قیمت با کارایی و مشخصات سخت‌افزاری بالا تولید کند.

vertu

به‌تازگی بنچمارکی از گوشی Vertu V06 منتشر شده که مشخصات سخت‌افزاری این گوشی سطح‌بالا را نمایش می‌دهد. در گوشی Vertu V06 از یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به‌همراه ۴ گیگابایت رم LPDDR بهره گرفته شده است که سرعت خوبی را برای این گوشی به‌ارمغان خواهد آورد.

این در حالی است که هنوز هیچ عکس یا رندری از این گوشی منتشر نشده و فعلا می‌توانید تنها با استفاده از قوه‌ی تخیل و ظاهر گوشی‌های Vertu قبلی، ظاهر این گوشی را تصور کنید. اگر مشکل داغ کردن پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ همچنان ادامه داشته باشد، احتمالا این شرکت از طراحی‌های چرمی برای ظاهر Vertu V6 استفاده خواهد کرد تا از ذوب شدن فلز گران‌قیمت آن جلوگیری کند. احتمالا قیمت این گوشی گران‌قیمت ۵۰۰۰ یورو (۶۶۷۰ دلار) خواهد بود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه