معرفی بازی موبایل: Uncharted: Fortune Hunter

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

احتمالا شب و روز مشغول بازی کردن آنچارتد۴ هستید؛ با این حال، آدم تمام روز را هم در خانه نمی‌گذراند؛ سونی برای اینکه سرتان را در بیرون از خانه هم با آنچارتد گرم کند،‌ یک بازی موبایلی درست و درمان ساخته است. بازی Uncharted: Fortune Hunter نه تنها یک بازی معمایی خوب است، بلکه بازی کردن‌اش آیتم‌هایی را هم در بخش چندنفره‌ی آنچارتد ۴ برای‌تان آنلاک می‌کند.

حل معماهای بازی به تدریج سخت می‌شوید و می‌توانید مطمئن باشید که برای حل برخی از معماها باید از آیتم‌های‌تان خرج کنید.

برای اولین بار نیست که سونی یک بازی موبایلی بر اساس آنچارتد می‌سازد، سونی قبلا هم یک بازی موبایلی در سبک دونده ساخته بود که در آن، «نیتن دریک»، شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های آنچارتد، مثل کاراکتر اصلی بازی‌های Temple Run می‌دوید.

Uncharted-Fortune-Hunter---1

بازی Uncharted: Fortune Hunter بیشتر شبیه به بازی‌های موبایلی اخیر اسکوئرانیکس یعنی Lara Croft GO و Hitman GO است. در Fortune Hunter باید نیتن را در مرحله‌های مختلف، روی خانه‌هایی که در مقابل‌تان است حرکت دهید. برای حرکت دادن نیتن، باید خانه به خانه، راه او را مشخص کنید. هدف اصلی بازی، رسیدن به خانه‌ای نهایی در هر مرحله است. این خانه‌ی نهایی، در حالی که در چند مرحله‌ی ابتدایی، آیتمی که به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد، در مرحله‌های بعدی قفل است.

Uncharted-FH---1

برای اینکه خانه‌ی نهایی را باز کنید، باید در هر مرحله، کلیدهایی را فشار دهید. فشردن کلیدها ساختار خانه‌ها را تغییر می‌دهد. یعنی فشردن یک کلید، ممکن است روی خانه‌های اطراف‌اش تاثیر بگذارد. با این حال، معماها منطقی طراحی شده‌اند؛ طوری که خانه‌ها نشانه‌گذاری شده‌اند و می‌دانید با فشردن آن‌ها، چه تغییراتی روی نقشه ایجاد خواهید کرد. به همین دلیل هم می‌توانید حرکات‌تان را برنامه‌ریزی کنید و برای حل معماها برنامه داشته باشید.

البته حل معماهای بازی به تدریج سخت می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که برای حل برخی از معماها باید از آیتم‌های‌تان خرج کنید. این آیتم‌ها، به نیتن اجازه می‌دهند تا چند حرکت به عقب برگردد و حرکت اشتباه‌اش را جبران کند. مثل تمام بازی‌های موبایلی رایگان، برای حل راحت‌تر معماها می‌توانید آیتم بخرید. خرید آیتم‌ها هم با پول واقعی انجام می‌شود، نه سکه‌های داخل بازی.

Uncharted-FH---3

در حالی که انتظار دارید یک بازی معمایی معمولی، از نظر گرافیکی چندان هم چشمگیر نباشد، Uncharted: Fortune Hunter از نظر بصری بسیار زیبا است. کاراکترهای مجموعه‌ی آنچارتد با ظاهری کمیک طراحی شده‌اند و ادا و اطوارهای بامزه‌ای از خود در می‌آورند. دیالوگ‌های بانمک بین نیتن و «سالی» هم در Fortune Hunter گنجانده شده است. حتی منوهای بازی هم سبک و سیاق آنچارتد را در خود دارند.

با تمام این اوصاف، سونی برای اینکه شما را پای Fortune Hunter بنشاند، بازی را به آنچارتد۴ هم ربط داده؛ یعنی احتمالا تنها دلیل اصلی شما هم برای بازی کردن Fortune Hunter، آزاد کردن آیتم‌هایی در آنچارتد۴ است.

Uncharted-FH---2

همانطور که در Fortune Hunter پیش می‌روید، آیتم‌هایی در بخش چندنفره‌ی آنچارتد۴ آنلاک می‌کنید. این آیتم‌ها، ظاهری هستند و لباس‌هایی برای نیتن یا حالت مختلف اسلحه‌ها را شامل می‌شود. برای اینکه آیتم‌ها را در آنچارتد۴ آنلاک کنید، باید با حساب کاربری شبکه‌ی پلی‌استیشن‌تان وارد اپ Uncharted: Fortune Hunter شوید.

Uncharted-FH---4

پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر از بازی‌های معمایی هم لذت نمی‌برید، برای آنلاک کردن آیتم‌های آنچارتد۴ هم که شده است Uncharted: Fortune Hunter را امتحان کنید. می‌توانید از لینک‌های زیر، بازی را که حجم زیادی هم ندارد برای دستگاه‌تان دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Label_Downlaod4 Label_Downlaod24

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد سپاهان

    ایول سونی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه