معرفی بازی نوروزی؛ Tom Clancy’s The Division

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه بهتر بود از یکی دو هفته‌ی پیش The Division را آغاز می‌کردید، اما هنوز هم دیر نشده است. می‌توانید یکی دو روز باقی‌مانده از تعطیلات را حسابی پای بازی بنشینید و خودتان را به دیگر گیمرهایی که چند وقتی است بازی را شروع کرده‌اند برسانید.

نمی‌دانیم به خاطر دارید یا نه، اما Tom Clancy’s The Division با سر و صدای زیادی معرفی شد. یوبی‌سافت یک تریلر خفن و بسیار زیبا از بازی در رویداد E3 سال ۲۰۱۳ به نمایش گذاشت؛ طوری که گیمرها سه سال گذشته را با همان تریلر در انتظار بازی سر کرده‌اند.

با تمام این اوصاف، بازی نهایی اصلا از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌ای که در E3 2013 به نمایش گذاشته شده بود، نیست. البته این موضوع لطمه‌ای به روند بازی نزده است. از هر گیمری که به تازگی The Division را خریده است، بپرسید، به راحتی به شما می‌گوید که نمی‌تواند به هنگام بازی کردن این بازی، دسته را به زمین بگذارد. این قول را به شما می‌دهیم که حسابی درگیر بازی می‌شوید.

بازی یک اکشن سوم شخص آنلاین است. امکان بازی کردن آن هم به صورت آفلاین وجود ندارد؛ یعنی اگر اینترنت درست و درمان و اشتراک پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو ندارید، باید قید بازی کردن The Division را بزنید. با این حال، اگر اینترنت‌تان جواب بازی‌های آنلاین را می‌دهد، درنگ نکنید و The Division را بخرید.

بازی بزرگ‌ترین نقشه و دنیایی که تا به حال در یک بازی یوبی‌سافت دیده بودیم را در خود جای داده است؛ دنیایی که با تم آخرالزمانی و واقع‌گرایانه‌ای که دارد، حسابی جذب‌تان خواهد کرد.

حرف آخر، اگر امکانات‌اش برای‌تان مهیا است، حتما The Division را شروع کنید و نگذارید که بازی کردن‌اش به عقب بیافتد. به این موضوع توجه کنید که یکی دو ماه دیگر، همه‌ی بازی‌کننده‌ها تراز گرفته‌اند و یک سر و گردن از شما بالاتر خواهند بود، پس همین حالا به فکر بازی کردن The Division باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Tom Clancy’s The Division

تهیه‌کننده: Ubisoft

سازنده: Ubisoft

سبک: اکشن سوم‌شخص آنلاین

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه