معرفی بازی نوروزی: Fallout 4

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بازی Fallout 4 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ دانست. این عنوان که در E3 2015 معرفی شد، علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. برای بازی کردن Fallout 4 باید زمان زیادی داشته باشید. پس اگر نمی‌توانید زمان کافی به این بازی اختصاص دهید، به سمت آن نروید. همین موضوع هم باعث شده که این عنوان را قبل از شروع سال جدید به شما معرفی کنیم. البته تجربه‌ی این بازی قبل از سال تحویل، ممکن است شما را از کنار خانواده بودن محروم کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم یک یادآور در گوشی خودتان درست کنید تا کمی از قبل سال تحویل به سایر اعضای خانواده ملحق شوید.

بازی Fallout 4 یک عنوان نقش آفرینی با دنیایی بسیار بزرگ است. آزادی عمل زیادی برای ارتقای قدرت‌های شخصیت اصلی بازی خواهید داشت و با آیتم‌های متعددی برای از بین بردن دشمنان مواجه می‌شوید. به هر قسمتی از بازی که می‌روید با ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف مواجه خواهید شد. همین موضوع باعث شده که کوچک‌ترین مراحل بازی هم چند ساعتی طول بکشد. از ویژگی‌های جالب توجه Fallout 4 اتفاقاتی است که در جریان بازی رخ می‌دهند و روی روند داستانی تاثیر می‌گذارند. پس به کارهایی که در بازی انجام می‌دهید، توجه داشته باشید.

استودیوی بازی‌سازی Bethesda با ساخت این بازی نشان داد که همچنان فرمول ساخت یک بازی نقش آفرینی موفق را بلد است و می‌تواند عنوانی تولید کند که ماه‌ها بازی‌کننده‌ها را درگیر خودش می‌کند. این بازی را می‌توانید روی کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ تجربه کنید.

نام بازی: Fallout 4

سبک: نقش‌آفرینی اکشن

سازنده: Bethesda Game Studios

ناشر: Bethesda Softworks

پتلفرم:‌ Xbox One، PlayStation 4،PC

‌‌‌‌‌‌

Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4
Fallout 4

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. برسام

    خیلی دیگه دنیاش بزرگه! و متاسفانه بیشترش کویره و وقتی زیاد میچرخی برای انجام ماموریت خستت میکنه! یه برهوت! ماموریت هاش همش اینه که به یک چیزی نیاز داری ، میری پیش طرف اول باید براش یه کاری انجام بدی تا اون کمکت کنه!
    البته این نظر منه که از سبک open world و sand box خوشم نمیاد! شاید برای بقیه جذاب باشه!
    به نظرم بازی باید دارای مرحله و سر و ته داشته باشه!

  2. محمد

    جان؟؟؟
    فال اوت تو ۱۳ روز؟؟؟
    بهتون تذکر می دم به هیچ عنوان سمت فال اوت نرید
    شدید معتاد می شید :l
    من شبی که فال اوت رو نصب کردم خیلی خوابم می اومد ساعت ۱۲ نصب شد تا کرک و آپدیتاشم نصب کنم شد۱
    داشتم از بی خوابی می مردم
    وسوسه شدم بازش کنم
    خلاصه تا ۹ صبح فردا داشتم بازی می کردم:l

    در ضمن ساعت گذاشتم برا ۲ بعد از ظهر که بیدار شم وقتم نره

    ولی خدا رو شکر با یه اتفاق وحشتناک حذف شد و الان وسوسم کردید دوباره نصبش کنم

  3. sajad.golab

    من اصلا با این بازی نمیتونم ارتباط بر قرار کنم … هر چی تریلر میبینم . نقد و بررسی میخونم که متقاعد بشم این بازی رو نصب کنم
    نمیشه که نمیشه ….
    نمیدونم چرا
    کسی هست تجربه این بازی رو داشته باشه؟

  4. میثاق

    من توصیه می کنم عزیزان در ایام تعطیلات یکم کتاب درسی دست بگیرن جای بازی کردن که شب ۱۳ بدر استرس نگیرن ! مخصوصا دانشجویانِ عزیز

    1. اشکان

      دوست عزیز می بخشید ولی نیاز به پیشنهاد شما نیستش چون اگه طرف گیمر باشه یه دور کتاب رو بخونه فوله و به راحتی درس رو می فهمن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه