معرفی بازی نوروزی: StarCraft II Legacy of the Void

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

امروز قصد داریم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده برای کامپیوترهای شخصی را معرفی کنیم. بازی StarCraft II Legacy of the Void که توسط شرکت بلیزارد ساخته شده، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک دنیا به شمار می‌رود.

استودیوی بازی‌سازی بلیزارد پس از سال‌ها قسمت دوم مجموعه بازی‌های StarCraft را راهی بازار کرد؛ اما این بازی در سه بخش مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بخش سوم از قسمت دوم بازی StarCraft با نام StarCraft II Legacy of the Void چند ماه پیش راهی بازار شد تا بازی‌کننده‌ها آخرین فصل این مجموعه بازی‌ها را هم تجربه کنند.

این بازی بخش داستانی جدیدی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد که شباهت زیادی به قسمت‌های قبلی دارد. در کنار قسمت داستانی ویژگی‌های جدیدی هم به سناریوری چند نفره‌ی بازی اضافه شده که از بین آن‌ها می‌توان به شروع بازی با ۱۲ کارگر اشاره کرد. این میزان در قسمت‌های قبلی ۶ نفر بود.

اگر دو قسمت قبلی را بازی کرده باشید، این عنوان نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. اضافه شدن نیروها و قابلیت‌های جدید بسیاری از طرفداران این بازی هیجان‌زده کرده است. در این بازی می‌توانید کنترل گروهی به نام Protoss را به دست بگیرید و ماجراهای آن‌ها را دنبال کنید.

بازی از گرافیک خوبی هم بهره می‌برد و برای تجربه‌ی آن بهتر است سیستمی قوی داشته باشید. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که رابط کاربری جدیدی هم برای StarCraft II Legacy of the Void طراحی شده است.

قبل از تجربه‌ی این بازی باید دو قسمت قبلی را تجربه کرده باشید تا متوجه روند داستانی بشوید و بتوانید تجربه‌ی بهتری از این بازی به‌دست بیاورید. تعطیلات عید هم زمان مناسبی برای تجربه‌ی این بازی خواهد بود و اگر نخواهید این عنوان را به شکل چند نفره بازی کنید، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

نام بازی: StarCraft II Legacy of the Void

سبک: استراتژیک

سازنده:‌ Blizzard Entertainment

ناشر: Blizzard Entertainment

پلتفرم: PC

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    بدون شک یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک همزمان(RTS) هست که تا به حال ساخته شده. فصل آخر این بازی به اندازه ی Heart of the Swarm و Wings of liberty جذاب و پر امتیاز نبود ولی به هر حال به قول خیلی از سایت های گیمینگ معروف جهان Starcraft2 سبک RTS رو دوباره زنده کرد. البته با اینکه عنوان بسیار موفق با داستانی گیرا و سیستم گیم پلی خیلی خوبی بود ولی به اندازه ی دیگر بازی های Blizzard مثل: Hearthstone, heroes of the storm یا WoW از نظر مالی موفق نبود.
    متاسفانه نسل جدید به سبک RTS و مخصوصا داستان های پر عمق علاقه ای ندارند و بیشتر به جذاب بودن درگیر کننده بودن بازی ها(Addicting) اهمیت میدن. برای همین هم هست که بازی هایی مثل Clash of clans به راحتی و بدون هیچ زحمتی و بدون داشتن هیچ داستانی یک شبه ره صد ساله رو طی میکنند.
    به هر حال اگر به بازی هایی مثل Rise of Nations یا Starcraft 1 یا Age of mythology علاقه داشتید، توصیه میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید.

  2. Avatar حسن ر.

    من این بازی رو همون هفته‌ای که اومد خریدم. از داستان کمپین اون خیلی خوشم نیومد؛ بیش از حد تخیلی و آبکی بود. ولی بخش co-op بازی خیلی عالیه. شاید تا الان چند صد بار بازی کردمش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه