معرفی بازی نوروزی: Super Mario Odyssey (روز ۶ فروردین)

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
معرفی بازی نوروزی: Super Mario Odyssey

اگر شما هم مثل ما از آن دسته گیمرها هستید که تعطیلات نوروزی‌شان، از دیروز به پایان رسیده است و دل خوشی از بازگشت به کار روزانه‌ی خود ندارند، احتمالا مثل ما به دنبال راه فراری می‌گردید. ما این راه فرار را در یک بازی می‌بینیم: Super Mario Odyssey.

بازی کردن Super Mario Odyssey اصلا کار پیچیده‌ای نیست.

کنار هم قرار گرفتن هنر بازی‌سازی نینتندو و معروف‌ترین شخصیت تاریخ صنعت بازی، منجر به خلق تجربه‌ای شده است که می‌تواند ذهن شما را از برای مدت زیادی از درگیری‌هایی که دارد، دور کند.

از بی‌نقص بودن روند بازی Super Mario Odyssey و اینکه چطور هر مکانیک، سیستم و حتی هر سکه، با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی در بازی قرار گرفته، زیاد صحبت شده است. نمی‌خواهیم پای Super Mario Odyssey بنشینیم و به این بازی به عنوان یک کلاس درس بازی‌سازی نگاه کنیم، این کار را به زمان دیگری موکول می‌کنیم، بلکه می‌خواهیم دسته را به دست بگیریم و از بازی کردن Super Mario Odyssey نهایت لذت را ببریم.

نمی‌دانیم نینتندو از چه جادویی در ساخت بازی‌های خود استفاده می‌کند، ولی از موسیقی Super Mario Odyssey گرفته تا طراحی‌های هنری آن، همه چیز بازی حس خوبی به شما می‌دهند. روند بازی هم آن قدر سرگرم کننده است که نمی‌توانید از پای بازی بلند شوید.

سراغ Super Mario Odyssey بروید، ولی گرفتن تمام آیتم‌های بازی را به یک زمان دیگر موکول کنید.

این قول را به شما می‌دهیم که Super Mario Odyssey می‌تواند حال بد شما را برای مدت زمانی که مشغول بازی کردن آن هستید، به یک حس خوب تبدیل کند. با این حال، بی‌خیال گرفتن ماه‌های بازی شوید.

در حالی که بازی کردن Super Mario Odyssey اصلا کار پیچیده‌ای نیست، ولی اگر بخواهید به دنبال پیدا کردن تمام ماه‌های بازی بروید، ممکن است تجربه‌ی لذت بخش خود از بازی را تبدیل به یک کابوس کنید؛ کابوسی که تا تمام آیتم‌های بازی را نگیرید، رهای‌تان نمی‌کند.

اگر می‌خواهید حس و حال خوبی که چند روز تعطیلی در شما ایجاد کرده بود را دوباره در خود زنده کنید، سراغ Super Mario Odyssey بروید، ولی گرفتن تمام آیتم‌های بازی را به یک زمان دیگر موکول کنید.

نام بازی: Super Mario Odyssey

تهیه کننده: Nintendo

سازنده: Nintendo EPD

سبک: سکوبازی

پلتفرم: Switch

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Bigby

    پس سورپرایز عید چی شد؟
    حداقل پادکست بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه