معرفی بازی نوروزی: Wolfenstein II: The New Colossus (روز ۸ فروردین)

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی بازی نوروزی: Wolfenstein II

تعطیلات سال نو برای گیمرهایی که درس و مدرسه را تمام کرده‌اند، چند روزی است که به پایان رسیده. از طرفی هم حتی اگر هنوز در تعطیلات به سر می‌برید، روزهای زیادی تا پایان تعطیلات باقی نمانده است؛ در نتیجه بهتر است بی‌خیال شروع کردن بازی‌های طولانی و نقش‌آفرینی‌های بلند و بالا شوید. به همین مناسبت هم تصمیم گرفته‌ایم در روزهای آینده، بازی‌هایی را به شما پیشنهاد کنیم که تمام کردن‌شان قرار نیست وقت زیادی از شما بگیرد.

دنیایی که ولفنشتاین ۲ و قسمت قبلی آن خلق کرده‌اند، یکی از جالب‌ترین و بهترین بخش‌های بازی است.

چند روز آینده را زمان دارید تا قسمت دوم «ولفنشتاین» را به پایان برسانید. اگر می‌خواهید با حال و هوای «ولفنشتاین ۲» (Wolfenstein II: The New Colossus) آشنا شوید، این را به شما می‌گوییم که ولفنشتاین ۲ مثل یک فیلم خوب کوئنتین تارانتینو است. دیالوگ‌های خوب، شخصیت‌هایی به یادماندنی و صحنه‌های فوق خشن نازی کشی، از عناصر اصلی ولفنشتاین ۲ هستند، با این تفاوت که برخلاف فیلم‌های تارانتینو، ولفنشتاین ۲ یک خط داستانی و قصه‌ی درست و درمان هم دارد.

داستان ولفنشتاین ۲ و کاراکترهای آن درگیرتان می‌کند، ولی مطمئنا زمانی که سراغ یک ولفنشتاین می‌روید، پیش از هر چیز از آن انتظار مکانیک‌های تیراندازی خوب دارید و ولفنشتاین ۲ پایش را از انتظارات شما فراتر می‌گذارد. مجموعه‌ای از سلاح‌های سنگین و قدرتمند و عجیب و غریب در بازی به کمک‌تان می‌آیند تا یکی پس از دیگری نازی‌ها و ربات‌های آن‌ها را نابود کنید.

ولفنشتاین ۲ پایش را از انتظارات شما فراتر می‌گذارد.

صحبت از ربات‌های نازی شد، بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که دنیایی که ولفنشتاین ۲ و قسمت قبلی آن خلق کرده‌اند، یعنی دنیایی که در آن نیروهای نازی پیروز شده و کره‌ی زمین را فتح کرده‌اند، یکی از جالب‌ترین و بهترین بخش‌های بازی است؛ طوری که باید سازندگان بازی را در ساخت چنین دنیایی و قرار دادن حجم جزییاتی که در آن می‌بینیم، تحسین کنیم.

اگر سفت پای ولفنشتاین ۲ بنشینید و تمام مراحل آن را به دنبال آیتم‌های مختلفی که در گوشه و کنار بازی قرار داده شده، زیر پا بگذارید، می‌توانید بازی را سه چهار روزه به پایان برسانید. در نتیجه این چند روز پایان تعطیلات، بهترین زمان برای شروع ولفنشتاین ۲ است؛ فقط امیدواریم که پیش از آن قسمت اول را هم بازی کرده باشید.

نام بازی: Wolfenstein II: The New Colossus

تهیه کننده: Bethesda Softworks

سازنده: MachineGames

سبک: اکشن اول شخص

پلتفرم: PC، Xbox One، PS4

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    خیلی خوبه

  2. Avatar Hossein142

    با عرض سلام
    آقای میرزایی گفتید تو عید پادکست میدید
    چی شد?

  3. Avatar MOHAMMAD HM

    پادکست جدید کی میزارید؟

  4. Avatar علی اینانلو

    وای بنظر من یکی از بهترین بازی های سال پیش بود ولی یه چیزی که درموردش دوس نداشتم بعد از ۲-۳ ساعت حس کردم دارم DooM بازی میکنم 😐 همش میکشی کلا هیچ چلنجی نداره ! بکش برو جلو 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه