ردمی نوت ۹ با قیمت پایه ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ردمی نوت 9

ماه گذشته، شیائومی در هند از گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس رونمایی کرد که مدل پرو در بازار جهانی به‌عنوان ردمی نوت ۹s عرضه می‌شود. حالا این شرکت ساعاتی قبل با برگزاری یک مراسم از گوشی ردمی نوت ۹ رونمایی کرد و همچنین ردمی‌ نوت ۹ پرو مکس در بازار جهانی به‌عنوان ردمی نوت ۹ پرو عرضه خواهد شد. این نامگذاری به‌شدت گیج‌کننده است ولی در هر صورت شیائومی در این زمینه ید طولایی دارد.

ردمی‌ نوت ۹ از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و در سمت چپ بخش فوقانی آن حفره حاوی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در پنل پشتی، شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که یکی از آن‌ها برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرند. حسگر اثر انگشت هم در پایین ماژول دوربین تعبیه شده است.

ردمی نوت 9

قلب تپنده این گوشی تراشه تازه‌نفس هلیو G85 مدیاتک است که از پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G52 بهره می‌برد. کاربران برای خرید این گوشی از بین ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حق انتخاب دارند.

انرژی آن هم از جانب باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از سرعت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. برای خرید مدل ۳/۶۴ گیگابایتی باید مبلغ ۱۹۹ دلار را بپردازید و با پرداخت مبلغ ۲۴۹ دلار مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی نصیب کاربران می‌شود.

همانطور که گفتیم ردمی نوت‌ ۹ پرو هم به‌عنوان مدل جهانی ردمی‌ نوت ۹ پرو مکس هم در این مراسم معرفی شد. مدل ۶/۶۴ گیگابایتی این گوشی ۲۶۹ دلار قیمت دارد و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن هم با قیمت ۲۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیررضا

    سلام کی گفته که ردمی نوت ۹پرو مکس تو بازار جهانی به اسم ردمی نوت ۹ اس شناخته میشه ؟؟؟؟؟؟؟
    یذره بررسی تو فقط دوربین بکنیم پرو مکس ۶۴ مگا هست و ۹اس ۴۸ مگا
    لطفا تو مقاله دقت بکنید
    با تشکر

  2. Aguilar

    من که خیلی منظرش بودم
    بیشتر از این منتظر نسخه ی پرو و پرو مکس هستم که بهترین امکانات رو تو کمترین قیمت ارائه میدن
    اما باید صب کنین تا قیمت گوشی پاییت بیاد

  3. Alireza

    اگه ۲۵۰ دلار باشه پرو ممسشو میگیرم دیگه گزارش شما اشتباهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه