معرفی رسته‌ی مجلات خارجی (از دنیا عقب نمانید)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

خریدن و خواندن به‌روز نشریات خارجی، از آن‌جایی که نمی‌توانیم این نشریه‌ها را در دکه‌های روزنامه‌فروشی‌ شهر‌مان پیدا کنیم، معمولا کار آسانی به نظر نمی‌رسد؛ گروه فرهنگ و هنر دیجی‌کالا این اتفاق را برای‌تان شدنی کرده است. زیرمجموعه‌ی کتاب و مجلات گروه فرهنگ و هنر مثل یک دکه‌ی روزنامه‌فروشی شماره‌های جدید و قدیمی مجله‌های مهم خارجی را مقابل چشم‌تان می‌گذارد تا مطابق سلیقه و علاقه‌تان از خواندن مجله‌های خارجی بی‌نصیب نمانید. در این بخش می‌توانید مهم‌ترین مجله‌های هنر، دکوراسیون، اجتماعی، ورزش و موضوع‌های متنوع دیگر را پیدا کنید. اگر آشنایی زیادی با مجله‌های خارجی ندارید، در بخش معرفی اجمالی محصول می‌توانید اطلاعات خوبی درباره‌ی هر مجله به دست آورید، انگار جلوی یک دکه‌ی روزنامه‌فروشی فرصت داشته باشید مجله مورد نظرتان را ورق بزنید. بعد از این که مشتری یک یا چند مجله شدید، می‌توانید به راحتی مجله‌ی مورد نظرتان را در سایت سفارش دهید و چند روز بعد آن را دریافت کنید. این بخش دیجی‌کالا هر ماه به‌روز می‌شود و شماره‌های جدید مجله‌هایی که آن سوی آب‌ها منتشر می‌شوند، فقط با چند روز تاخیر به دست‌تان می‌رسند.

‌‌‌

Sight&Sound_Magazine

هنر و سینما

Sight & Sound

در بیست سال گذشته ‌ هربار مجله‌ی سایت‌‌اندساوند (Sight & Sound ) از منتقدان سینمایی درباره‌ی بهترین فیلم تاریخ سینما نظرسنجی می‌کرد، «سرگیجه»‌ی هیچکاک به عنوان اولین فیلم و «همشهری کین» اورسون ولز دومین فیلم بود. اما کم‌تر کسی فکر می‌کرد در نظرسنجی سال ۲۰۱۲جای این دو فیلم با هم عوض شود. سایداندساوند علاوه بر این که یکی از معتبرترین ماهنامه‌های سینمایی جهان است، به نظرسنجی‌هایی که هر ده سال یک بار از منتقدان شناخته شده‌ی سینما انجام می‌دهد شهرت دارد. سایت‌اند‌ساوند در چند سال اخیر علاوه بر منتقدان، از کارگردان‌ها هم با عنوان Directors’ Top Ten Poll درباره‌ی بهترین فیلم عمرشان نظرسنجی می‌کند که آن هم جذابیت‌های خودش را دارد. سردبیر سایت‌اند‌ساوند نیک جیمز، یکی از منتقدان شناخته‌شده‌ی سینماست.  این مجله زیر نظر موسسه‌ی فیلم بریتانیا منتشر می‌شود.

‌‌‌

National Geographic_Magazine

علمی

National Geographic

نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین و معتبرترین مجله‌های مرتبط با محیط زیست و طبیعت در جهان است. نشنال جئوگرافیک به غیر از مجله‌ی اصلی، چند نشریه‌ی دیگر در زمینه‌ی گردشگری، حوادث و کودکان منتشر می‌کند.

‌‌‌

MagazineـIdeal_Home

دکوراسیون

Ideal Home

فکرش را بکنید که در یکی از بعد از ظهرهای طولانی بهار، همان‌طور که روی کاناپه‌ی خانه‌تان لم داده‌اید و مجله‌ای را ورق می‌زنید، مطلبی درباره‌ی تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن یا ایده‌های جذابی درباره تبدیل کردن بالکن دو متری‌تان به یک باغچه‌ی جمع‌وجور آپارتمانی بخوانید. ایده‌هایی که به جای این که جیب‌تان را خالی کنند، بیشتر بر پایه‌ی خلاقیت‌اند و اجرای‌شان معمولا هزینه‌ی چندانی ندارد. کاری که آیدیل هوم (Ideal Home) برای‌تان انجام می‌دهد.

‌‌

Autocar_Magazine

خودرو

Autocar

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماشین‌بازها این است که اطلاعات‌شان درباره‌ی ماشین‌های دنیا کاملا به روز باشد. درواقع دانستن جزئیاتی مانند این که فلز به کار رفته در اتاق آخرین مدل بی‌ام‌و چه‌قدر باعث شده تا وزن کلی ماشین نسبت به مدل قبلی‌اش تغییر کند، برای‌شان سوال جذابی است. اطلاعاتی از این دست را می‌توانید در اتوکار (Autocar) به دست آورید.

‌‌‌

World Soccer_Magazine

ورزشی

World Soccer

عطش دوست‌داران فوتبال برای دانستن حواشی و خبرهای فوتبالی هیچ‌وقت از بین نمی‌رود. دیجی‌کالا برای این دسته از علاقه‌مندان دو تا از معروف‌ترین مجله‌های فوتبالی جهان یعنی ورد ساکر (World Soccer) و مچ (Match) را به صورت آن‌لاین می‌فروشد. در این مجله می‌توانید حتی از جزئی‌ترین اتفاق‌های دنیای فوتبال در سراسر جهان باخبر شوید.

‌‌

Reader's Digest_Magazine

اجتماعی

Reader’s Digest

در بین مجله‌های اجتماعی، ریدرز دایجست یکی از ماهنامه‌های مشهور است. در ریدرز دایجست می‌توانید مطالبی با موضوعات سلامت، سینما، داستان، طنز، سرگرمی و حتی آشپزی بخوانید. ریدرز دایجست در دهه‌ی بیست برای مهاجرانی چاپ می‌شد که از سراسر جهان به امریکا می‌رفتند. این مجله تلاش کرد تا مهارت‌های زندگی در کشور دیگر را به مهاجران بیاموزد.

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. آرش

    با درود

    من به دنبال آخرین شماره مجله life در سال ۱۹۹۹ میگردم. احتمالا میشه دسامبر ۹۹

    آیا امکان این وجود داره که برام پیدا کنید؟

  2. رحمانی

    با سلام من شماره های قدمی مجلات تایم و اشپیگل و فیگارو مربوط به سال های ۱۹۷۸- ۱۹۷۹ را می خواهم . آیا امکان دارد تهیه کنید.؟

  3. علی

    مجله HOT ENGLISH هم بیارید لطفا

  4. سعید

    لطفا مجله ی Success Magazine رو هم موجود کنید، با تشکر

  5. mehdi

    آره نباید از دنیا عقب بمونیم…
    ولی مثه اینکه دیجی کالا خیلی عقبه، ماشالا همش ناموجوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه