گوشی ارزان‌قیمت نوکیا ۲.۳ با عمر باتری دو روزه معرفی شد

۱۵ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 2.3

ساعاتی قبل شرکت HMD از گوشی نوکیا ۲.۳ رونمایی کرد که جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت این شرکت محسوب می‌شود و در ضمن عضو پروژه اندروید وان است. کاربران با پرداخت فقط ۱۰۹ یورو می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

نوکیا ۲.۳ از بدنه ساده مبتنی بر پلیمر بهره می‌برد. در پنل جلویی این گوشی، شاهد یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی با بریدگی نمایشگر هستیم که رزولوشن آن به ۷۲۰p می‌رسد. در کنار بدنه هم تعبیه دکمه اختصاصی برای دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت توجه را جلب می‌کند.

قلب تپنده نوکیا ۲.۳ تراشه هلیو A22 مدیاتک است که در کنار آن ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۰، پورت microUSB و وجود جک هدفون اشاره کنیم. در پنل پشتی هم دو دوربین شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل جلویی هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد.

نوکیا 2.3

انرژی نوکیا ۲.۳ از طرف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که طبق اعلام نوکیا می‌تواند تا ۲ روز شارژ موردنظر گوشی را تامین کند. متاسفانه این گوشی از هیچ نوع شارژ سریعی پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید از شارژ ۵ وات بهره ببرند.

مانند دیگر گوشی‌های نوکیا، این گجت هم عضوی از پروژه اندروید وان است. طبق وعده این شرکت، گوشی مذکور هم به مدت ۲ سال جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می‌کند و تا ۳ سال آپدیت‌های امنیتی برای آن ارائه خواهد شد. البته باید خاطرنشان کنیم این گوشی در ابتدا با اندروید ۹ روانه‌ی بازار می‌شود و در مورد ارائه‌ی اندروید ۱۰ برای آن به تاریخ مشخصی اشاره نشده است. در انتها می‌توانید تیزر معرفی این گوشی را تماشا کنید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محسن

    برای بازار ایران عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه