[CES 2016] سونی از سه تلویزیون ۴K جدید سازگار با HDR رونمایی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلویزیون 4k

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش در نمایشگاه CES از سه دستگاه تلویزیون ۴K رونمایی کرد. این دستگاه‌های جدید با شماره‌ مدل‌های  XBR-X930D، XBR-940D و XBR-X850D به سیستم‌ عامل اندروید TV مجهز هستند و با تکنولوژی HDR (دامنه داینامیک بالا) هم سازگاری دارند.

نمایشگر تمام تلویزیون‌های جدید سونی از تکنولوژی Triluminos بهره می‌برند که به ادعای این شرکت رنگ، کنتراست، وضوح و همچنین کیفیت تصاویر ۴K را بهتر می‌کند.

مدل XBR-940D فقط در یک اندازه‌ی ۷۵ اینچ عرضه خواهد شد، در حالی که XBR-X850D مدل‌های ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ خواهد داشت. از طرف دیگر، XBR-X930D در اندازه‌‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی با بازار خواهد بود. همچنین این تلویزیون‌ها به تکنولوژی جدید سونی موسوم به Slim Backlight Drive مجهز است. مسوولان این شرکت می‌گویند این تکنولوژی کمک می‌کند نور پس‌زمینه با دقت بیشتری به قسمت‌های مختلف صفحه نمایش برسد.

نمایشگر تمام تلویزیون‌های جدید سونی از تکنولوژی Triluminos بهره می‌برند که به ادعای این شرکت رنگ، کنتراست، وضوح و همچنین کیفیت تصاویر ۴K را بهتر می‌کند. بدیهی است که تلویزیون‌های جدید سونی از «گوگل کست» (Google Cast) هم پشتیبانی می‌کند، به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی محتوای کامپیوتر یا دستگاه‌های موبایل مثل گوشی و تبلت را روی تلویزیون نمایش دهید.

مسوولان سونی گفتند که جدیدترین خانواده‌ی تلویزیون‌هایشان در اوایل سال ۲۰۱۶ برای خرید عرضه خواهند شد، هرچند که درباره‌ی قیمت آن سخنی نگفتند.

این شرکت ژاپنی در کنار تلویزیون‌های جدید، از یک اپلیکیشن جدید هم رونمایی کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ۴K HDR را مستقیما از طریق تلویزیون خریداری و استریم کنند.

منبع: The Verge

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar mamali

    فقط

    S O N Y

  2. Avatar علی جوادی

    هیچ حرفی در برابر تلویزیونهای سامسونگ نداره

    1. Avatar HamedMJ

      البته تنها تلویزیونی هست که نشان UHD رو تونسته کسب کنه وکنتراست تصاویر نزدیک به سینما باشه

    2. Avatar !

      شاید باورت نشه ولی امثال تو هیچوقت بزرگ نمیشن و فقط میان اینور اونور تبلیغ چیزیو میکنن که براشون هیچ سودی نداره

    3. Avatar rad007

      شوخی میکنی.. کیفیت تلویزیون های سامسونگ از هیچ هم کمتره.. من واقعا موندم اونایی که به تلویزیون سامسونگ پول میدهند واقعاً دلیلشان چیه.. واقعا TV های سامسونگ هیچی نیستند و در برابر کیفیت تصویر سونی سامسونگ سالها عقب تر هست

      1. Avatar علیرضا

        با نظر شما موافقم من کارم در زمینه عکس وفیلم است رنگ واقعی ودقت تصویر سونی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه