معرفی فیلم نوروزی: Assassin’s Creed

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساخت فیلم از روی بازی هیچ وقت نتیجه‌ی خوبی نداشته است. البته امسال کمی این موضوع متفاوت بود و فیلم‌سازان با نگاهی تازه به سراغ ساخت فیلم از روی بازی‌ رفتند. فیلم‌هایی مثل وارکرفت و «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) از این دسته بودند که البته هیچ کدام از آن‌ها نظر منتقدان را جلب نکرد؛ اما مردم از آن‌ها راضی بودند. فیلم فرقه‌ی اساسین از جمله فیلم‌های ساخته شده از روی بازی به حساب می‌آید که یوبی‌سافت حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بود. فیلم فروش بدی نداشت اما آن‌طور هم که انتظار داشتیم پرفروش ظاهر نشد. به هر حال دیدن فیلم Assassin’s Creed در عید قطعا جذابیت خاص خودش را دارد، مخصوصا اگر بازی‌های این مجموعه را بازی کرده باشید. این فیلم بیشتر برای گیمرهایی که این مجموعه بازی‌ها را تجربه کرده‌اند، مناسب است.

فیلم Assassin’s Creed سعی کرده به خوبی ویژگی‌های بازی را به تصویر بکشد و همان المان‌های پارکور و مبارزه‌های نفس‌گیر را هم نشان می‌دهد. البته مدت زمانی که فیلم به گذشته سفر می‌کند در مقایسه با لحظه‌هایی که در زمان مدرن قرار دارد، کمتر است و شاید این موضوع کمی شما را ناراحت کند.

اما فیلم فرقه‌ی اساسین قطعا ویژگی‌های جالبی دارد که تماشا کردن آن لذت بخش خواهد بود. لذتی که قطعا برای گیمرها بیشتر است. فیلم صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی دارد و از نظر جلوه‌های ویژه و روند داستانی هم با عنوان بدی روبه‌رو نخواهید شد. بازی مایکل فاسبندر هم از جمله نقاط قوت فیلم فرقه‌ی اساسین به حساب می‌آید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه