معرفی فیلم نوروزی: Manchester by the Sea

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم «منچستر-بای-د-سی» (Manchester by the Sea) شاید به درد عید و تعطیلات نخورد، چون تماشای این فیلم مطمئنا کمی از نظر روانی آزارتان می‌دهد؛ مخصوصا اگر به قصه‌ی فیلم و شخصیت‌های آن دل بدهید. منچستر-بای-د-سی قصه‌ی خوبی تعریف می‌کند؛ قصه‌ی شخصیتی به اسم لی که درگیر زندگی گذشته‌اش است.

فیلم روند آرامی دارد؛ طوری که بسیار آرام از گذشته‌ی شخصیت اصلی‌اش می‌گوید. اما می‌توانید مطمئن باشید که اگر به فیلم فرصت بدهید، همه چیز کنار یکدیگر قرار می‌گیرد و با قصه‌ای خوب روبرو می‌شوید.

بهترین بخش فیلم منچستر-بای-د-سی شاید اجرای بازیگرهای آن باشد. «کیسی افلک» (Casey Affleck) که برای بازی در این فیلم، اسکار بهترین بازیگر مرد را هم گرفت، بازی شگفت‌انگیزی از خود ارایه می‌دهد. «میشل ویلیامز» (Michelle Williams) هم در کنار کیسی افلک، بازی بسیار خوبی کرده است.

ManchesterBytheSea-1

منچستر-بای-د-سی فیلم‌نامه‌ی خوبی دارد؛ فیلم‌نامه‌ای که روند آن توسط شخصیت‌های‌اش به خوبی جلو می‌رود و شخصیت‌های عمیق این فیلم، بسیار خوب از آب درآمده‌اند.

اگر حوصله‌ی تحمل بار سنگین احساسی فیلم را دارید، حتما منچستر-بای-د-سی را ببینید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    ریتم فیلم به حدی کنده که احتمالا مثل من و خیلی های دیگه تا ۱۵-۲۰ دقیقه اول فیلم بیشتر دووم نمیارید! گرچه این نمیتونه دلیلی واسه بد بودن فیلم باشه..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه