ردمی از اولین مانیتور خود با نام ردمی دیسپلی ۱A و قیمت استثنائی رونمایی کرد

۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مانیتور ردمی دیسپلی 1A

اینطور که به نظر می‌رسد، ردمی قصد ندارد خود را تنها به گوشی‌های هوشمند محدود کند و بعد از تلویزیون و لپ تاپ، حال شاهد رونمایی از یک مانیتور نسبتا بزرگ با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستیم که ردمی دیسپلی ۱A (به انگلیسی: Redmi Display 1A) نام دارد.

این مانیتور ۲۳.۸ اینچی از پنل LCD با فناوری IPS بهره می‌برد و وضوح تصویر در آن به ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ می‌رسد. روشنایی حداکثر در آن ۲۵۰ نیت است و از نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بهره می‌برد. به گفته شیائومی، به خاطر حواشی کناری فوق‌العاده کمی که ردمی دیسپلی ۱A دارد (۷.۳ میلی‌متر)، می‌توان از چندتای آن‌ها در کنار هم استفاده کرد. البته هرچقدر که قسمت بالا و کناری این محصول بی‌حاشیه طراحی شده، در قسمت پایین آن میزان نسبتا زیادی را شاهد هستیم.

مانیتور ردمی دیسپلی 1A

روی پنل پشتی این محصول ورودی HDMI و پورت قدیمی VGA را شاهد هستیم که البته قرار دادن چنین پورتی آن هم در سال ۲۰۲۰ کمی عجیب بود. اما خب چون ردمی این مانیتور را برای کاربرانی با بودجه متوسط عرضه کرده، پشتیبانی از فناوری‌های قدیمی هم مهم خواهد بود که خوشبختانه در ردمی دیسپلی ۱A شاهد حضور آن هستیم.

مانیتور ردمی دیسپلی 1A

قیمتی که ردمی برای این محصول تعیین کرده، ۵۹۹ یوان (معادل ۸۳ دلار) است که خب احتمالا در بازار جهانی کمی گران‌تر نیز خواهد بود (نه خیلی زیاد). این مصحول از طریق  فروشگاه رسمی شیائومی برای پیش خرید در دسترس قرار دارد و با سه سال گارانتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: چگونه از مانیتور اولترا واید نهایت استفاده را ببریم؟

مانیتور ردمی دیسپلی 1A

اینکه چه زمانی شاهد عرضه آن به بازارهای جهانی باشیم مشخص نشده ولی امیدواریم هرچه زودتر این افتاق رخ دهد. خرید یک مانیتور با چنین طراحی و اندازه آن هم با قیمت زیر ۱۰۰ دلار می‌تواند برای کاربرانی با بودجه متوسط حتی پایین اتفاق بسیار خوبی باشد.

نظر شما در رابطه با ورود ردمی به بازار مانیتورها چیست؟ آیا می‌توان انتظار داشت به زودی مانیتورهای گیمینگ با قابلیت‌های فوق‌العاده و قیمت پایین از سوی این برند راهی بازار شود؟

بیشتر بخوانید: گوشی‌های ردمی ۱۰X رسما معرفی شدند؛ گوشی‌های ۵G ارزان‌قیمت

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar فرزان

    به نظر من خیلی مانیتور خوبیه.

  2. Avatar عباس

    کاش دیجی کالا موجود کنه. کااااااااااااااااااش

    1. Avatar سیا

      داداش میگه هنوز نیومده

    2. Avatar ارسلان

      یجوری کاااااااااش گفتی یه لحظه فکر کردم دیجیکالا تو امور خیره است و همش داره اجناس مجانی میده به مردم . متاسفانه یه مدتیه نقش پوست کن رو داره بازی میکنه و قیمتها بشدت توی کالاهای مهم، بدرد بخور و عمومی تر از بازار گرونتره .

  3. Avatar رضا

    لطفا تلویزیون های شیائومی و سایر محصولات شیائومی رو در دیجی کالا موجود کنید کیفیت و قیمت خیلی مناسبی دارن قیمت این مانیتور هم که جای بحثی نمیزاره لطفا هر موقع عرضه شد موجود کنید
    مرسی.

  4. Avatar Benyamin.Td

    امیدواریم با قیمت زیر ۹۰ دلار توی کشور ماهم موجود بشه البته اگر دلال های غیر محترم و فاقد وجدان اجازه بدن و این محصول با قیمت حقیقی خودش وارد بازار بشه
    ۸۳×۱۸=۱۴۹۴
    با قیمت ۱۶۰۰ هم بیاد تو کشور ما خوشحال میشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه