لنوو اولین سری نمایشگر هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت را عرضه کرد

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل اسیستنت

روز گذشته، شرکت لنوو اولین سری از نمایشگرهای هوشمند را عرضه کرد. یکی از آن‌ها از نمایشگر ۸ اینچی بهره می‌برد و ۲۰۰ دلار قیمت دارد و دیگری که مجهز به نمایشگر ۱۰ اینچی است، با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد. این نمایشگرها که مبتنی بر گوگل اسیستنت هستند، می‌توانند موارد مختلف این دستیار دیجیتالی را به‌صورت بصری به کاربر نشان دهند. به‌عنوان مثال به جای اینکه در مورد وضعیت آب و هوا یا ترافیک بشنوید، اطلاعات مربوط به این موضوع را می‌توانید به صورت گرافیکی مشاهده کنید.

علاوه بر این، با استفاده از این گجت می‌توانید ویدیوهای دریافتی از دوربین‌های مداربسته موجود در خانه را به‌صورت زنده ببینید. با استفاده از این نمایشگرها می‌توانید از ویدیوهای یوتیوب هم بهره ببرید و با خرید آن‌ها، اشتراک سه ماهه نسخه Premium یوتیوب در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

این نمایشگرها که مبتنی بر گوگل اسیستنت هستند، می‌توانند موارد مختلف این دستیار دیجیتالی را به‌صورت بصری به کاربر نشان دهند.

نمایشگر مدل ۸ اینچی از نوع LCD است و از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد. همچنین دوربین این گجت می‌تواند بخش وسیعی از محیط را پوشش دهد که برای تماس تصویری، ایدئال محسوب می‌شود. صدای آن هم از طریق یک اسپیکر ۱.۷۵ اینچی ۱۰ وات تامین می‌شود. مدل بزرگ‌تر از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی LCD بهره می‌برد و رزولوشن آن هم ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است. این مدل مجهز به اسپیکر ۲ اینچی ۱۰ وات است. هردوی این مدل‌ها از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و قلب تپنده‌ی آن‌ها تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۴ است. گوگل اسیستنت می‌تواند بیش از ۱ میلیون کار مختلف را انجام دهد و این گجت‌ها به لطف بهره‌گیری از این دستیار دیجیتالی، می‌توانند تا حد زیادی مثمر ثمر باشند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه