گوشی هواوی آنر Holly 2 پلاس رونمایی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنر Holly 2 پلاس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هواوی از گوشی آنر Holly 2 پلاس رونمایی کرد که نسل بعدی گوشی آنر Holly به حساب می‌آید. در Holly 2 پلاس از تراشه‌ی ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735P با پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali 720 استفاده شده است. این گوشی یک نمایشگر ۵ اینچی HD از نوع IPS دارد.

قیمت Holly 2 کمتر از ۱۴۵ دلار خواهد بود.

رم آنر Holly 2 پلاس ۲ گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و از طریق درگاه microSD می‌توان ظرفیت حافظه‌ی آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. این تلفن هوشمند به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی دستگاه مجهز است. ظرفیت باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

بدنه‌ی آنر Holly 2 پلاس از جنس پلی‌کربنات است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. شبکه‌های ارتباطی آن شامل ۴G LTE ،Wi-Fi، بلوتوث، سیستم موقعیت‌یابی GPS و microUSB می‌شود.

این دستگاه ۱۵ ماه ضمانت دارد و تا یک ماه می‌توان نمایشگر آن را به طور رایگان عوض کرد. گوشی Holly 2 پلاس در جریان یک رویداد در دهلی نو، پایتخت کشور هند، رونمایی شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و عرضه‌ی این دستگاه وجود ندارد. هر چند که گفته می‌شود قیمت آن کمتر از ۱۴۵ دلار خواهد بود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمد

    با فایو اس مو نمیزنه!!!!
    هواوی یعنی تقلب 🙂

    1. AMIR PARSA

      دکمه ی Home که اصلا با اس فایو مو نمیزنه :)))))) ضدآبم هست گمونم =)))،احتمالا اندازه ی ماهیتابه م داغ میکنه=)))
      منکه یک سال و نیمه Honor 6 دارم چند ماهی هم میشه Honor 7 گرفتم همه جورم منو راضی نگه داشته قبلشم هم آیفون دستم بوده هم سری S سامی ولی انصافا این شرکت کپی کار چینی از خیلی شرکتا به نظرم بهتر کار کرده 😀
      Be My Honor ♥

  2. محمد

    با فایو اس مو نمیزنه!!!!
    هواوی یعنی تقلب 🙂

    1. Next is Now

      الان کجای این شبیه ۵S ?!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه