گلکسی A70 سامسونگ با نمایشگر ۶.۷ اینچی معرفی شد

۶ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A70

روز گذشته سامسونگ از گلکسی A70 مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ رونمایی کرد. این گوشی که دارای نمایشگر Infinity-U است، در قسمت بریدگی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در پنل پشتی هم دوربین اصلی مجهز به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که این دو دوربین از بالاترین رزولوشن دوربین‌های موجود در گوشی‌های فعلی سامسونگ بهره می‌برند. در پنل پشتی در کنار دوربین اصلی، می‌توانیم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این گوشی می‌توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم.

انرژی این گوشی جذاب از جانب باتری حجیم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، کاربران برای شارژ کردن آن زمان زیادی منتظر نمی‌مانند. به غیر از مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ که هنوز عرضه نشده، این اولین گوشی گلکسی است که از شارژ سریع‌تر از ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و در ضمن این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره نمی‌برد.

گلکسی A70 همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش عرضه می‌شود. در ضمن با وجود اینکه گلکسی A70 دارای نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷ اینچی است، اما عرض آن فقط به ۷۶.۷ میلی‌متر می‌رسد که قابل مقایسه با مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 و گلکسی نوت ۹ است. سامسونگ هنوز در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه آن اطلاعاتی اعلام نکرده ولی گفته که در تاریخ ۱۰ آوریل جزئیات بیشتری ارائه می‌دهد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar عیسی قشمی

    من سه ماه پیش خریدم الحمدالله راضی ام. واقعا حسی خوبی به آدم دست میده کار کردن باهاش، دوربین سلفی کیفیت بالا پشتشم کیفیت بالا. اندازشم نسبت به آ ۵۰ اینا بزرگتره تا باکیفیت خوب فیلم و عکس و گیم ببینی توش

  2. Avatar ساسان

    A70 و A50 قابلیت لمس همزمانو دارن؟!!

  3. Avatar امیر

    دوستان اینقد الکی جو ندید. ن اندازه گوشی ب قدری هست ک فک کنی سینی دستت گرفتی ، ن قیمتش از ۷ تومن بالاتر میشه

    با این حرفاتون من و امثال من ک میخایم این گوشیو بخریم رو الکی دلسرد نکنید

  4. Avatar امیر

    بابا چه خبر صفحه ۶،۷من اس ۹ پلاس با صفحه نمایش ۶،۲ دارم بنظرم خیلی بزرگه و راحت نمیشه باهاش کارکرد با اینکه طراحیشم جمع و جوره ۶،۷ خداییش دیگه خیلی بزرگه به خصوص برای کشایی که دستای کوچیک و معمولی دارن

  5. Avatar Moje

    تو ایران بیاد با قیمت پراید برابری میکنه????????????????

    1. Avatar Saeed

      نه پنج میلیونو هشتصد تومنه

    2. Avatar پرستو

      من ۴ روز پیش ۵ میلیون ۱۰۰ تومن گرفتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه