گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ با قابلیت فیلم‌برداری ۸K معرفی شد

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
رد مجیک 3

این روزها، شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در کنار مشخصه‌های قدرتمند، ویژگی‌های پر زرق‌وبرقی هم ارائه می‌دهند تا بتوانند بیش از پیش توجه کاربران را جلب کنند. در این میان باید به گوشی نوبیا رد مجیک ۳ اشاره کنیم که از مشخصه‌های جذابی بهره می‌برد. از بین مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، می‌توانیم به ۱۲ گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵، باتری بسیار حجیم، دو نوع سیستم خنک کننده، امکان فیلمبرداری ۸K و حداکثر سرعت ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه برای فیلم‌برداری اشاره کنیم.

رد مجیک ۳ از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و در بالا و پایین این نمایشگر حاشیه‌های ضخیمی دیده می‌شود. برای ارائه‌ی صدا استریو، در دو طرف اسپیکر تعبیه شده و کاربران می‌توانند ویبره‌های این گوشی را شخصی‌سازی کنند.

رد مجیک 3

در پنل پشتی این گوشی تنها یک دوربین وجود دارد زیرا گیمرها معمولا به‌دنبال عکس‌برداری حرفه‌ای با گوشی‌های خود نیستند. از دیگر امکانات شاخص رد مجیک ۳ امکان فیلمبرداری با رزولوشن ۸K و حداکثر سرعت ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه است. وظیفه‌ی عکسبرداری دوربین اصلی این گوشی، بر دوش سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 قرار دارد که بر روی آن لنزی با دیافراگم F/1.7 قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی هم از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر امکانات مربوط به گیمینگ، می‌توانیم به دو سیستم خنک کننده اشاره کنیم که یکی از آن‌ها سیستم مایع و دیگری یک فن حقیقی است که می‌تواند دمای بخش داخلی گوشی را تا حد زیادی کاهش دهد. در کنار دکمه‌های معمول، در بخش فوقانی سمت راست بدنه هم یک دکمه موسوم به action button تعبیه شده که طی انجام بازی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در ضمن حسگر اثر انگشت این گوشی هم در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

از آنجایی که برای گوشی‌های گیمینگ ظرفیت باتری اهمیت زیادی دارد، باید بگوییم که رد مجیک ۳ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که البته به‌لطف شارژ سریع ۲۷ واتی، برای شارژ آن لازم نیست مدت خیلی زیادی منتظر بمانید.

این گوشی در چهار مدل روانه‌ی بازار می‌شود. برای مدل مشکی رنگ مبتنی بر ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باید ۲۸۹۹ یوان (۴۳۰ دلار) بپردازید و خرید مدل مجهز به دو برابر حافظه داخلی، ۳۱۹۹ یوان (۴۷۵ دلار) برای شما هزینه دارد. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۴۹۹ یوان (۵۲۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت مدل مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت هم ۴۲۹۹ یوان (۶۴۰ دلار) است. این گوشی از تاریخ ۳ مه در بازار چین عرضه می‌شود و یک ماه بعد روانه‌ی بازارهای دیگر کشورها خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. میثم

    “امکان فیلمبرداری ۸K با حداکثر سرعت ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه اشاره کنیم”.
    ۸K با ۱۹۲۰ نیست. هم ۸K داره (احتمالاً ۳۰ فریم بر ثانیه) هم اسلوموشن با سرعت ۱۹۲۰ فریم ولی با کیفیت پایین.

  2. shahabmp

    ۳۱۹۹ یوان=۴۷۵ دلار و ۳۴۹۹ یوان=۴۷۰ دلار؟!!!!! ریاضیتون نم کشیده 😀 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه