[MWC 2016] آلکاتل سه گوشی میان‌رده معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت آلکاتل سه گوشی‌ جدید با نام‌های POP 4+ ،POP 4 و POP4S را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کرد که تمام‌شان گوشی‌های میان‌رده و نسبتا ارزان‌قیمت هستند. اما نکته‌ی قابل توجه در تمام این گوشی‌ها مجهز بودن دوربین سلفی آن‌ها به فلش LED و لنزی با زاویه‌ی باز است.

تمام این گوشی‌ها مشخصات سخت‌افزاری متوسطی دارند.

تا به این لحظه خبری در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها منتشر نشده است.

Alcatel POP 4 کوچک‌ترین عضو این گروه است. این گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و در آن از تراشه‌ی ۱٫۱ گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون ۲۱۰، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده که با کارت حافظه‌ قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت را دارد. باتری این دستگاه ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد. اما دوربین سلفی این گوشی با توجه به سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری آن، کیفیت قابل توجهی دارد. دوربین سلفی این گوشی که زاویه‌ی دید گسترده تا ۸۴٫۴ درجه فراهم می‌کند، ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد و به فلش LED مجهز است. به علاوه دوربین این گوشی قابلیت عکاسی HDR هم دارد.

alcatel POP-4 (1)

Alcatel POP 4

alcatel POP-4 (2)

Alcatel POP 4

ویژگی‌های +Alcatel POP 4 شبیه به مدل قبلی است؛ اما نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارد و ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود. همچنین با کارت حافظه می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد. با این‌که این مدل از قبلی بزرگ‌تر است، همچنان یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن دیده می‌شود.

POP-4+

+Alcatel POP 4

POP-4+-2

+Alcatel POP 4

Alcatel POP 4S بهترین گوشی در بین این سه مدل جدید آلکاتل است. این گوشی نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک Helio P10، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که با کارت حافظه‌ تا ۶۴ گیگابایت قابل افزایش است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، سیستم فوکوس خودکار، فلش LED و لرزه‌گیر الکترونیکی است. ضمنا دوربین سلفی این گوشی هم فلش LED، اما از نوع ساده‌تر دارد. باتری این گوشی هم ۲۹۶۰ میلی‌آمپرساعتی است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به پشتیبانی از حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.

POP-4S

Alcatel POP 4S

POP-4S--2

Alcatel POP 4S

هر سه مدل فوق با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. مدل‌های POP 4 و +POP 4 از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کنند و در رنگ‌های مات با روکش UV و فلز برس‌خورده تولید شده‌اند. در حالی که مدل POP 4S به‌صورت صیقلی و در رنگ‌های طلایی و خاکستری تولید شده‌.

همراه این سری گوشی‌ها هدست‌های JBL هم عرضه می‌شوند.

تا به این لحظه خبری در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها منتشر نشده است.

تجهیزات جانبی برای گوشی Alcatel POP 4

تجهیزات جانبی برای گوشی Alcatel POP 4

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه