مقایسه تصاویر ثبت شده‌ی دوربین وان‌پلاس ۲ با آیفون ۶ و گلکسی S6

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲، جدیدترین محصول شرکت وان‌پلاس منتشر شده بود. براساس این اخبار احتمالا قرار است در وان‌پلاس ۲ از USB-Type-C استفاده شود. همچنین احتمال دارد شرکت وان‌پلاس در این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره ببرد.

شرکت وان‌پلاس تصاویر جدیدی در انجمن اینترنتی خود به اشتراک گذاشته است. این تصاویر برای مقایسه دوربین‌ وان‌پلاس ۲ با دوربین گوشی‌های آیفون ۶ و گلکسی S6 منتشر شده است.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا در این گوشی از لرزشگیر اپتیکال هم بهره گرفته خواهد شد یا خیر؟

این در حالی است که آقای Peter Lau، مدیر عامل شرکت وان‌پلاس به‌تازگی تصاویر جدیدی در انجمن اینترنتی این شرکت منتشر کرده است. به‌گفته این شرکت، تصاویر منتشر شده توسط دوربین‌های وان‌پلاس ۲، گلکسی S6 و آیفون ۶‌ ثبت شده‌اند. براین اساس شرکت وان‌پلاس دوربین گوشی جدید خود را در وضعیت شب با آیفون ۶ و در حالت نمای نزدیک، با گلکسی S6 مقایسه کرده است.
البته باید به این نکته هم اشاره کرد که در حال حاضر امکان مقایسه کیفیت بین تصاویر ثبت شده وجود ندارد؛ به این دلیل که این شرکت هنوز به شکل رسمی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ رونمایی نکرده است. براساس شایعه‌های منتشر شده انتظار می‌رود این گوشی در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد امسال) با حدود قیمت ۴۰۰ دلار معرفی شود.

لازم به‌ذکر است تمام تصاویر سمت چپ مربوط به دوربین وان‌پلاس ۲ هستند و تصاویر سمت راست با دوربین گوشی‌های آیفون ۶ و گلکسی S6 ثبت شده‌اند.

1 2 3 4 5 6 7 8

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه