منشی هوشمند آمازون را بدون خرید اکو تست کنید

۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

منشی هوشمند آمازون، نه تنها در مقابل رقبای‌اش مثل Siri یا Cortana کم نمی‌آورد، بلکه حتی در برخی مواقع از آن‌ها بهتر عمل می‌کند. آمازون برای منشی هوشمندش، یکی دو میکروفون هم ساخته است. اگر می‌خواهید از منشی هوشمند «الکسا» (Alexa) استفاده کنید، می‌توانید یکی از دستگاه‌های «اکو» (Echo) یا «تپ» (Tap) را بخرید. با این حال،‌ آمازون امکان تست منشی هوشمندش را قبل از خرید هم فراهم کرده است.

آمازون اکو فقط در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

شرکت آمازون وب‌سایت جدیدی به اسم echoism.io به راه انداخته است که می‌گذارد منشی هوشمند الکسا را در آن آزمایش کنید. با این حال، این وب‌سایت چندان هم تجربه‌ی استفاده از الکسا را شبیه‌سازی نمی‌کند. یکی از قابلیت‌های مهم آمازون اکو، روشن بودن آن در همه حال است؛ طوری که اکو می‌تواند در هر جای خانه‌تان جای بگیرد و به فرمان‌های‌تان در همه حال گوش کند. برای استفاده از وب‌سایت echoism.io باید ماوس‌تان را روی صفحه نگه دارید تا الکسا به شما گوش کند.

AmazonEchosim

آمازون در وبلاگ‌اش نوشته است که هدف اصلی تاسیس وب‌سایت echosim، فراهم کردن راهی برای امتحان منشی هوشمند الکسا توسط توسعه‌دهندگانی است که خارج از امریکا زندگی می‌کنند. در حال حاضر،‌ آمازون اکو فقط در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه