موتورسیکلت الکتریکی وسپا سال آینده می‌آید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از موتورهای وسپا خوش‌تان می‌آید، می‌توانید منتظر عرضه‌ی موتور جدید این شرکت باشید که با یک موتور الکتریکی کار می‌کند. شرکت وسپا خبر داده است که می‌خواهد سال آینده این موتورسیکلت الکتریکی را وارد بازار کند. یک سال پیش بود که وسپا اولین اطلاعات و طرح‌های این موتور الکتریکی را منتشر کرد.

باتری Vespa Electrica در چهار ساعت کامل پر می‌شود.

شرکت Piaggio، مالک وسپا، در توضیح این موتورسیکلت نوشته است: «موتور Vespa Electrica فقط یک موتور الکتریکی نیست، بلکه یک اثر هنری مدرن با قلبی از تکنولوژی است.»

موتور الکتریکی Vespa Electrica قرار است بتواند با یک بار شارژ نزدیک به ۶۲ مایل حرکت کند. البته مثل هر خودروی الکتریکی دیگری، نحوه‌ی استفاده از آن می‌تواند روی فاصله‌ی که حرکت می‌کند، تاثیر بگذارد.

موتور برقی Vespa Electrica می‌تواند قدرت ۲ کیلوات را تولید کند و توانایی آن در بیشترین حالت، به ۴ کیلووات می‌رسد. شرکت وسپا می‌گوید که عملکرد این موتور بسیار بیشتر از یک موتور معمولی ۵۰ سی سی است و شتاب بسیار بالاتری دارد.

وسپا در موتور خود یک باتری لیتیوم یونی قرار داده است. برای شارژ موتور می‌توان آن را به یک پریز برق معمولی متصل کرد. باتری Vespa Electrica در چهار ساعت کامل پر می‌شود.

هنوز قیمت این موتور مشخص نیست.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه