موتورولا دو گوشی ارزان قیمت معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

همان‌طور که قبلا شایعه شده بود موتورولا در حال ساخت دو گوشی Moto C و Moto C پلاس بود. حالا این دو گوشی معرفی شده‌اند و به عنوان محصولاتی رده پایین و ارزان قیمت شناخته می‌شوند.

گوشی Moto C به تراشه مدیاتک MT6737 با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز مجهز شده و گوشی Moto C پلاس هم از یک تراشه مدیاتک MT6737 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که موتو سی ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و گوشی موتو سی پلاس هم از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در ادامه می‌توانید عکس‌‌های گوشی Moto C را مشاهده کنید:

گوشی موتو سی پلاس از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD برخودار است و گوشی موتو سی هم از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل بهره می‌برد. دوربین قرار گرفته روی این تلفن‌های همراه هوشمند هم بام تفاوت دارند. گوشی Moto C به دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.  گوشی Moto C Plus هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو دارد.

از دیگر بخش‌هایی که باعث می‌شود گوشی موتو سی پلاس عملکرد بهتری نسبت به موتو سی داشته باشد باتری آن است. مدل پلاس از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و مدل معمولی هم باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. هر دوی این گوشی‌ها با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شوند.

عکس‌های منتشر شده از Moto C Plus:

موتورولا به این موضوع اشاره کرد که دو گوشی جدید را در دو مدل ۳G و ۴G راهی بازار خواهد کرد. مدل ۳G گوشی موتو سی با قیمت ۸۹ یورو و مدل ۴G آن با قیمت ۹۹ یورو راهی بازار خواهد شد. گوشی موتو سی پلاس هم ۱۱۹ یورو قیمت دارد. در حال حاضر مشخص شده که این دو تلفن همراه هوشمند در کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیایی عرضه می‌شوند.

منبع: Motorola
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    چرا تو دیجی موجود نیست ؟ کی میارید ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه