موتور جستجوی گوگل رویدادهای مورد علاقه کاربر را پیشنهاد می‌دهد

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل

موتور جستجوی گوگل حالا با توجه به عملکرد کاربران، می‌تواند رویدادهای مطابق سلیقه‌ی آن‌ها را پیشنهاد دهد. حالا وقتی که کاربران آمریکایی در گوگل‌ مشغول جستجو در مورد رویداد خاصی می‌شوند، در بخش نتایج مواردی مانند هزینه بلیت، نظر کاربران، زمان و مکان برگزاری نشان داده می‌شود. در ضمن این کاربران می‌توانند از همین موتور جستجو رویدادها را ذخیره کنند تا در زمانی دیگر دوباره به آن‌ها مراجعه کنند.

گوگل‌ با توجه به سلایق کاربران می‌تواند انواع و اقسام رویداد‌های محلی و غیرمحلی را پیشنهاد دهد.

این مشخصه جدید از رویدادهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. از کنسرت‌ها و فستیوال‌های محلی گرفته تا کلاس‌های آشپزی و برنامه‌ی موزه‌ها. با وارد کردن عباراتی مانند events near me (رویدادهای نزدیک من) یا free concert (کنسرت رایگان)، گوگل‌ نتایج مختلف مربوط به این عبارات را از سایت‌های مختلف استخراج می‌کند و به کاربر نشان می‌دهد.

همچنین کاربران می‌توانند از تب For You هم بهره ببرند که در آن دسته‌بندی‌های مختلفی مانند دویدن، آشپزی و عکاسی تعبیه شده و گوگل با توجه به سلایق کاربر، رویدادهای موردنظر را پیشنهاد می‌دهد. گوگل همچنین ابزارهایی هم معرفی کرده که به برگزارکنندگان رویدادهای مختلف کمک می‌کند از طریق این موتور جستجو، رویداد موردنظر خود را به اطلاع کاربران برسانند. گوگل اعلام کرده که این ویژگی تا چند روز آینده برای تمام کاربران گوگل ساکن آمریکا فعال می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه