موتو G6 در چین با نام موتو ۱S دوباره متولد شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی هوشمند موتو G6 پس از مدتی انتظار و با نام موتو ۱S در کشور چین هم عرضه شد. مدل عرضه شده در کشور چین از لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با مدل اصلی نداشته و تنها به جای اندروید خالص، نسخه‌ی ZUI 3.5 که توسط برند لنوو ساخته و پرداخته شده بر روی آن نصب شده است. سیستم عامل اندرویدی که بر روی مدل عرضه شده در چین نصب شده، نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از اندروید ۸ محسوب می‌شود. بر طبق پیش‌بینی‌ها، موتو S1 تنها در بازار چین قابل خریداری خواهد بود و علاقمندان به این گوشی در نقاط دیگر دنیا آن را با نام موتو G6 و با سیستم عامل اندروید خالص در دسترس خواهند داشت. برای این محصول موتورولا صفحه نمایشگری ۵.۷ اینچی ساخته شده با فناوری LCD در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش با دقت تصویر ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل و نسبت ۱۸:۹ در دسته‌ی صفحه‌ نمایش‌های فول اچ‌دی قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند موتورولا مدل موتو G6 که یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود، با تغییر در سیستم عامل و با نام موتو ۱S در کشور چین عرضه شد.

مغز این گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ ساخته شده که یک سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز را در دل خود جای داده است. در کنار این‌ها یک پردازنده‌ی گرافیکی از نوع Adreni 506 هم قرار گرفته است. حافظه‌ی این گوشی هوشمند از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل شده که در کنار پردازشگر یاد شده، یک گوشی پایین‌رده‌ی رو به بالا را تشکیل می‌دهند. وجود دوربین دوتایی، دلیل دیگری است که می‌توان موتو ۱S را یک گوشی پایین رده‌ی پیشرو دانست.

دوربین اصلی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی سیاه و سفید بهره می‌برد که به همراهی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجموعه‌ای قابل قبول برای عکاسی موبایلی را تشکیل می‌دهند. ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری این گوشی برای کاربران معمولی ظرفیتی مطلوب به شمار رفته و پوشش بدنه‌ی گوشی که در ساخت آن از فناوری نانونکنولوژی استفاده شده، از آن در برابر اتفاقاتی مانند پاشیده شدن آب یا بارش ملایم باران محافظت می‌کند.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه