موجودی اولیه‌ی Nintendo Switch تمام شد!

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول جدید نینتندو، دو سه روز پیش قیمت‌گذاری شد، اما دیگر نمی‌توانید این کنسول را پیش‌خرید کنید، چون این کنسول در تمام فروشگاه‌های بزرگ، تمام شده است. پیش‌فروش کنسول بازی Nintendo Switch همزمان با اتمام مراسم نینتندو برای معرفی کامل آن شروع شد، اما امکان دریافت این کنسول در روز عرضه‌اش، دیگر ممکن نیست؛ چون این کنسول آن‌قدر پیش‌خرید شده که بار اول آن، تمام شده است.

Nintendo Switch آن‌قدر پیش‌خرید شده که بار اول آن، تمام شده است.

در حال حاضر شعبه‌های انگلستان و امریکای شمالی فروشگاه آمازون دیگر Nintendo Switch را پیش‌فروش نمی‌کنند و این کنسول در فروشگاه‌های Best Buy و Walmart هم تمام شده است. این فروشگاه‌های بزرگ به کنار، حتی بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای بازی دنیا یعنی GameStop هم گفته است که موجودی اولیه‌ی آن‌ها از Nintendo Switch تمام شده است و دیگر پیش‌خریدهای این کنسول را قبول نمی‌کنند.

مجموعه‌ی فروشگاه‌های GAME که در انگلستان فعالیت می‌کنند، هنوز پیش‌خریدهای Nintendo Switch را قبول می‌کنند، اما این فروشگاه گفته است که ممکن است کنسول‌هایی که پیش‌خرید می‌شوند، در روز عرضه‌ی آن‌ به دست مشتریان نرسند.

NintendoSwitch-1

«رجی فیزامه»، مدیر شعبه‌ی امریکای نینتندو، به خبرگزاری Wired گفته است: “گفته‌ایم که برای یک ماه اول عرضه، ۲ میلیون دستگاه کنسول برای تمام دنیا آماده کرده‌ایم. دو میلیون برای ماه اول رقمی بسیار بزرگ است؛ مخصوصا که کنسول را در فصل پرفروش عرضه نمی‌کنیم.”

فیزامه ادامه داده است: “می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که اگر کسی می‌خواهد Nintendo Switch بخرد، بتواند یک Nintendo Switch بخرد.”

استقبال اولیه‌ی Nintendo Switch برای‌مان کمی عجیب است؛ چون هنوز هم نمی‌توانیم قیمت بالای این کنسول که حتی از پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان بیشتر است، را هضم کنیم.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Babak

    هیچ وقت سونی رو به نینتندو نمی فروشیم!

    1. am

      من خودم پی اس فور دارم ولی باز میخوام این کنسول رو بخرم چون هم جالبه هم بازی های مورد نظر من رو داره و هم قابل جدا کردن از کنسوله و من میتوانم هرجه که بخوام ببرمش و در آخر این امتیازی هست که هم این رو داشته باشم هم پی اس فور چون هر وقت بازی قشنگ برای پی اس فور بیاد می خرمش و هروقت بازی برای این دستگاه بیاد می خرمش تازه اگه کیفیت خواستم میرم ps4بازی می کنم ولی هر وقت خواستم هر وقت از خانه خارج هستم هم بازی کنم از switch استفاده میکنم.

  2. بنیامین ت.د

    مهم ترین ویژگی نوآوریه که نه توی ایکس باکس بود نه پلی استیشن فکر کنم اون دوتا کنسول جز افزایش قدرت سخت افزار و یکم دستکاریه دسته های بازی هیچ نوآوری خاصی نداشتن
    اما نینتندو یک نوآوری با کمی ناستالژی رو ترکیب کرده من که فکر میکنم فروش این کنسول از پلی استیشن و ایکس باکس بیشتر بشه
    بدون شک ارزش خرید بالاتری داره برای این که هم قابل حمل هست و هم میشه از دسته اصلی به عنوان ۲تا دسته استفاده کرد و از همه مهمتر بازی های نینتندو برای بازی های دست جمعی بهترین هستن هم فانتزی هم قابل فهم برای همه برای مثال شما هیچ وقت نمیتونین یه بازی سخت رو با خانوادتون مثلا پدرتون بازی کنین اما بازی های مولتی پلیر نینتندو رو راحت میتونین حتی با پدرتون هم بازی کنین و اون راحت بازی رو درک میکنه

  3. Alireza

    موفقیت خوبیه . به نینتندو تبریک میگم امیدوارم پس از عرضه هم فروشی به این خوبی رو تجربه کنه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه