موسس Oculus یک شرکت واقعیت مجازی جدید تاسیس کرده

۴ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«پالمر لاکی» (Palmer Luckey)، موسس شرکت Oculus و از فعالان حوزه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی، یک سال پیش بود که از شرکت خودش اخرج شد. او چند روز پیش را در نمایشگاه بازی توکیو گذرانده و یکی دو مصاحبه هم در طول این نمایشگاه کرده است. پالمر لاکی گفته که او هنوز هم در صنعت واقعیت مجازی فعالیت می‌کند و یک شرکت جدید در این حوزه تاسیس کرده است.

مدیر سابق Oculus در صحبت‌های خود می‌گوید که دیگر او را به این شرکت ربط ندهند. 

پالمر لاکی که در یک مراسم مختص هدست HTC Vive حضور یافته بود، گفته است: «من شرکت جدیدی تاسیس کرده‌ام. نمی‌توانم از پروژه‌هایم صحبت کنم، ولی هنوز هم در صنعت واقعیت مجازی کار می‌کنم و پروژه‌های هیجان‌انگیزی در دست ساخت دارم.»

مدیر سابق Oculus در همین صحبت‌های خود می‌گوید که دیگر او را به این شرکت ربط ندهند. لاکی می‌گوید ایده‌هایی که در سر دارد و برنامه‌هایی که می‌خواهد اجرا کند، از یک شرکت بزرگتر هستند: «من را به عنوان یک نفر از Oculus نبینید. من را به عنوان فردی از حوزه‌ی واقعیت مجازی ببینید. همه چیز این حوزه. سونی یا HTC یا بقیه‌ی شرکت‌ها.»

آخرین بار که از پالمر لاکی شنیده بودیم، او مشغول ساخت یک سیستم امنیتی برای خطوط مرزی بود.

لاکی شرکت Oculus را در سال ۲۰۱۴ به فیس‌بوک فروخت. در حال حاضر هم این شرکت توسط «جان کارمک»، خالق Doom و موسس استودیوی «اید سافتویر» رهبری می‌شود.

منبع: GameSpot

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه