وزیر مخابرات هند از آیفون XR مونتاژ شده در هندوستان رونمایی کرد

۵ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون XR

راوی شانکار پراساد (Ravi Shankar Prasad)، وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات کشور هندوستان، روز دوشنبه پستی را در توئیتر منتشر کرد درحالیکه یک آیفون XR مونتاژ شده در کشور هندوستان در دست داشت.

راوی شانکار پیش‌تر اعلام کرده بود که اپل به زودی تولید گوشی‌های قدرتمند خود را در هند آغاز می‌کند و خب همین اتفاق نیز رخ داد. او در توییت اخیر خود نوشت:

طبق قولی که دادیم، مفتخرم اعلام کنم یک دستگاه آیفون XR دریافت کردم که روی آن نوشته شده «طراحی شده توسط اپل در کالیفورنیا و مونتاژ شده در هندوستان». انتظار دارم تولید محصولات اپل در هندوستان بیش‌ از پیش افزایش یابد.

بازار هندوستان برای تیم کوک و شرکت اپل از اهمیت بسیار بالایی، مخصوصا در بلند مدت، برخوردار است و در کنار آن هم خرده‌فروشی‌ها و تولیدکنندگان محلی گوشی‌های هوشمند بالارده نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

هم اکنون گوشی‌های نظیر آیفون ۷ و ۶S در مجتمع ویسترون واقع در شهر بنگلور و آیفون XR که سال قبل به صورت جهانی برای فروش در دسترس قرار گرفت، در مجتمع فاکسکان واقع در سریپرومبودور (Sriperumbudur) شهر چنای (مرکز ایالت تامیل نادو) تولید می‌شود.

چند ماه پیش فاکسکان تایوان اعلام کرده بود که قصد دارد بخش مونتاژ گوشی‌های اپل را به کارخانه جدیدی در هندوستان منتقل کند و بدین ترتیب از سال ۲۰۱۹، تولید گوشی‌های سری X اپل به این کارخانه محول شود.

این اتفاق، به خصوص با توجه به اینکه در ابتدا تنها آیفون‌های ارزان‌قیمت در هند تولید می‌شدند، می‌تواند آغاز تجارتی بزرگ بین اپل و کشور هندوستان باشد. همچنین از آن‌جایی که در  کشور هندوستان، تمایل مردم بیشتر روی خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت نظیر شیائومی است و اپل کاربران زیادی در آن کشور ندارد، این اقدام می‌تواند برای این شرکت بسیار مثمر ثمر باشد.

منبع: gadgets.ndtv

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرش دهستان

    به امید روزی که اپل تمام تولیدات خودش رو از کشور کمونیستی چین خارج کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه